Vianočná reťazovka 1-4 časť

Bože ! Viete asi začínam trpieť sklerozov. Zapojila som sa do jednej rubriky a zabudla som na že  ju mám tiež zverejňovať   tak idem všetko dohnať začíname :
 
1. Čo máš na Vianociach najradšej?
och tak na Vianociach mám najradšej že sa stretneme všetci pri jednom stole v pokoji .

2. Aké zvyky máš v rodine?
Tak nás  nedodržiavame vela zvykov . Jednoducho sa pomodlíme, na čelo si medom nakreslime krížik, dáme si kapustnicu a myslím že tam naše zvyky končia :D 

3. Do kedy si veril/a na Ježiška?
                                               8-9 ? Neviem ale pamätám si že som plakala :D 



4. Aké darčeky najradšej dostávaš?
 všetky potešia ale hlavne je to od srdca lebo to sa naozaj cení 

5. Aký je tvoj najobľúbenejší darček z detstva?
                  fúúúúúúúúúúha ja ani neviem . Tie čo mám doteraz sú pre mna asi rovnako obľúbene 
6. Patrí podľa teba sneh k Vianociam, alebo Vianoce sú Vianocami aj bez neho?
Milujem biele vianoce no občas sa to nedá zariadit :D

7. Zvyknete na Vianoce variť tradičné jedlá?
Ak je to kapustnica ryba a zemiakový šalát tak potom samozrejme :D
8. Aké darčeky najradšej dávaš?
hmm vždy radšej vyrábam lebo je v tom kus mna a ušetrím :D A potom kupujem nejaké tie obyčajne blbosti ako napr. šampóny a tak :D 

9. Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná rozprávka?
Nemyslím že sa ich tu zmesi .Toľko ich je ! Ale tak napr. Tri oriešky pre Popolušku, Mrázik.

10. Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná skladba?
               Vážne? No tak väčšinou preferujem zahraničnú tvorbu no nájdu sa aj nejaká ta slovenska 
                                                            

 11. Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná kniha?
ja asi taku ani nemám 

12. Aké je tvoje najobľúbenejšie vianočné  jedlo?
UH ! Rezeň so zemiakovým šalátom 


                                                                                                 13. Čo znamenajú pre teba Vianoce?
hrozne ale naozaj hrozne vela  ani toľko slov nie je 

 14. Dostal/a si niekedy darček, ktorý sa ti nepáčil?
ANO . Chcela som inú Barbie :D to bola asi ked som ma 6 ?

 15. Čo si predstavuješ pod duchom Vianoc?
Rodina,pokoj ,priatelia ,darčeky  už ma nič nenapadá :D
                                              16. Dávaš a dostávaš na Vianoce darčeky?
                                                  Jasne ja už si to tak neviem predstaviť 
17. Určite ste si všimli, že Vianočná horúčka je už v plnom prúde, skoro od začiatku novembra. Kupuješ darčeky v predstihu alebo tesne pred Vianocami? 
  Ked vidím niečo pekne kúpim ale väčšinou ma naštve že potom je to lacnejšie . Ale takže jednoznačne skôr 

                 18. Ako vyzerá váš vianočný stromček? Máte ho ladený jednofarebne alebo taký mix?
                                                       čeveno- zlaty :D
                  19. Aký darček nemôže pod stromčekom chýbať? /kniha sa neráta :P /
                                         niečo čo je darované s láskou 

                                                       20. Aký najvtipnejší darček ste dostali?

ak aj nejakí taký bol nepamätám  si

tu sa to všetko začalo . Ak si chcete pozriet odpovede aj iných ... tam ich nájdete :D 

Žiadne komentáre