My Fair Lady..trochu inak (Jennifer Probst)

Až takto skoro ste ma nečakali čo ? :D P.s- Goodreads sklamalo a žiadne citáty dnes nebudú L :D

Originálny názov: Searching for Someday
Autor: Jennifer  Probst
Séria: Hľadanie
Diel: Druhý
Jazyk: SJ
Počet strán: 376
Anotácia: Kennedy Ashová je jedna z trojice atraktívnych majiteliek zoznamovacej agentúry Kinnections sídliacej vo Verily neďaleko New Yorku a má na starosti marketing. V zabehanej práci jej chýbajú nové vzrušujúce podnety a ani v súkromnom živote to nie je nijaká sláva. Keď sa jej do cesty pripletie nový klient, letecký a kozmický inžinier Nathan Ellison Raymond Duncle, priam zajasá. Tomuto zanedbanému chlapovi v špinavom laboratórnom plášti, hrubých okuliaroch a s nemožnými spôsobmi chce nájsť dokonalú manželku. Najprv ho však treba pripraviť – naučiť ho správne konverzovať aj dbať o príťažlivý vzhľad. Kennedy postupne odhaľuje Natov skutočný charakter a pochopí, že po dlhom čase stretla človeka, ktorý jej skutočne rozumie. Rodiacej sa láske však bráni Kennedina profesionálna česť, záväzok nikdy sa nezapliesť s klientmi – ale dá sa srdcu rozkázať?

On chce nájsť vážny vzťah. To je to posledné, po čom túži ona. A predsa sme tu. Kennedy je jednou z troch spolumajiteliek zoznamovacej agentúry, ktorej sa neskutočné darí. Nate je taká laboratórna myš,  ktorá o ženskom svete nevie nič nech sa snaží ako chce, a preto sa zapíše do agentúry,  ktorá mu má pomôcť nájsť tu pravú.  Kto by povedal, že to bude tak ľahké a zároveň ťažké,  však?  Asi vás neprekvapím, ak poviem,  že práve Kennedy ho dostane do rúk. Dokáže Kennedy z neho urobiť dokonalého muža, po ktorom budú ženy túžiť?  A dokáže sa Nate držať toho, čo mu Kennedy povie?  A podľahne Kennedy rovnako ako Kate a zapletie sa s ich zákazníkom?

Jennifer je verná striedaniu pohľadov, a tak sa môžete pozrieť do hláv oboch hrdinov. Nate je milý muž, ktorý však nevedel, ako so ženami vychádzať. Vzor v podobe matky nemal a jeho brat mu ženy prezentoval v najhoršom možnom svetle. Sám si uvedomoval stereotyp,  ktorý ovládal jeho život a chcel si doňho priviesť niekoho, s kým by sa mali radi navzájom. No nech sa snažil ako chcel, tak to vždy skončilo fiaskom. A potom prišlo svetlo na konci tunela v podobe Kennedy. Bolo super ako sa Nate mení pred čitateľovými očami. Stále si nechal svoje nerdovské ja,  len ho vylepšil. A sledovať jeho zmätok v ženskom svete bolo... Jednoducho rozkošné. Kennedy sa javila ako jeho pravý opak. Sebavedomá žena, ktorá vie ako to medzi ženami a mužmi chodí. Žena, ktorá je ako predátor vo svojim okolí. Zdanie občas môže dosť klamať. Kennedy bojuje sama so sebou a so svojou minulosťou, ktorú z väčšiny už prekonala, no nie úplne. Veľmi sa mi páčilo, že sa nikdy nedala a mala svojský štýl a ako si s Nateom poradila.

Som veľmi rada, že ani táto kniha nemala až príliš mnoho vedľajších postáv, ktoré by  zbytočné iba prekážali. Väčšinu postáv tvorili charaktery,  ktoré ste už mali možnosť bližšie spoznať.  Buď to boli hlavné postavy predošlej série, alebo knihy či postavy, ktoré svoj čas ešte dostanú.  Iba v prípade brata hlavného hrdinu ide o novú postavu. A ten vás bude štvať od začiatku až dokonca, našťastie dostane rozum. Ale hejn  chápeme ho.  Traumatizujúce detstvo a tam ehm....  Nech sú však postavy hocaké, chcú pomôcť svojmu blízkemu a je to dobre myslené - aj keď sa to možno nezdá.

Už som spomínala, že Jennifer Probst je moja bohyňa a jej knihy sú môj svätostánok? No, ak áno, tak som rada, že som to zopakovala. Jej knihy sa čítajú tak neuveriteľne dobre a rýchlo. Je jedno, že jej kniha má aj štyristo strán. Vždy ju prečítam za pár hodín a rada sa k nej vrátim . Neviem, čím to tak je, ale Jennifer má takýto efekt na každého,  koho poznám. Jej knihy sú niečo,  po čom siahnete, keď si chcete oddýchnuť a vypnúť pri dobrej romantike. Jej postavy sú zaujímavé a nechýba ani štipka reálnosti. A ak milujete duálny pohľad tak ako ja a aj tento žáner, ale Probstovú ste ešte nevyskúšali,  tak vám ju vrelo odporúčam!


Pfu toto je prvá recenzia, ktorú som napísala na mobile vo vlaku a som na seba hrdá. Takže, ak ste si prečítali celú moju vlakovú recenziu,  ako som ju nazvala,  tak je vám určité jasné, že knihu odporúčam. Jednoduchý dej,  super postavy a Jennifer Probst je v tom, čo robí jednoducho skvelá. 


Za poskytnutie RC ďakujem vydavateľstvu Ikar. Knihu si môžete kúpiť TU

Žiadne komentáre