Hunger Games mánia



V posledných dňoch hýbe svetom film podľa bestselleru Suzzane Collins- Hry o život !Mnohý z vás vedia o čom hovorím . Hry o život u nás vyšli už v roku 2009. Prvá kniha nesie rovnaké meno ako celá séria -Hry o život. O rok neskôr sa k nám dostala druhá časť - Skúška ohňom . Rok 2011 nám priniesol tretiu časť pod názvom Drozdajka . A čo nám priniesol rok 2012 ? Celú trilógiu zhrnutú do jednej knihy a aj film !Film sa do našich kín dostal 22.3.2012.  




Keď sa začala táto mánia, podľahla som tlaku okolia a prečítala si prvú knihu a.... Zostala som naštvaná sama na seba lebo mi to tak dlho trvalo kým som tu skvelú knihu prečítala ! Knihu som dočítala až okolo štvrtej v noci. Chcela som si stiahnuť ešte aj druhú časť ,ale prišla mama a už aj mi brala notebook :D . Tím pádom sa zo mňa stala verná fanúšika tejto série a v sobotu odchádzam aj s Lelu do kina . Hneď večer ,ako sa vrátim, napíšem recenziu aj nejaký ten názor ku filmu a potom sa vrhám na druhú časť . No nejakú recenziu tu hodím aj do soboty. Napr. Mám v plané Ticho ( je dosť možne že ešte aj dnes) Na knihu Divergencia ( ktorú mimochodom milujem) aj na knihu Dokonalý pár. Len trošku strpenia . Vaša Mara 


Jedna Sk stránka venovaná Hrám o život je Tu =P

Žiadne komentáre