Raz sem raz tam-Marec




Pár dni som mala meškanie . Ani cez prázdniny vám ty učiteľa nedajú voľno ! Tento mesiac sa zameráme na moje najhoršie postavy .  Prevažne sú to ženské hrdinky ,ale máme tam aj jedného chlapca.  Na ďalší mesiac tu budeme mať : Najkrajšie páry !
 

5. Miles Fisher- Súženie

(nenašla som obrázok)
Nazačiatku sa mi celkom pozdával. Potom bol dotieravejší a dotieravejší.
Aj keď mu Luce dala najavo (aj keď jej to podľa mňa dobrú chvíľu nedošlo že po nej ide) že ona ma záujem iba o Daniela ,on nie a nie sa stiahnuť. Vtedy si to u mňa pokašlal .







4. Calla Torová- Nočný tieň
   
Shay či Ren ? Neviem čo mám robiť ! Zmietame sa medzi  dvoma krásnymi chlapcami!
   Čo vám to už len pripomína ? Twilight.







3. Bella Swan-Cullen

Pozrime koho to tu máme ! Nie že tu máme to čo mi vadilo u kandidátky vyššie, ale ešte aj ta jej nešikovnosť. A jej správanie ! V poslednej dobe som čítala viaceré Twiligt FanFiction a poviem vám že niektoré boli naozaj dobré. A hlavne: Bella bola normálna !







2. Neferet -Škola noci

   


Ani  neviem prečo ,ale hneď na začiatku mi bola nepríjemna.

Čudná . No jednoducho zloduch na prvý pohľad ! 

( Na túto knihu ešte nie je recenzia a ani neviem či vôbec bude)

 







1.Zoey  Redbird- Škola noci.


Oná... Na začiatku to bolo dobre . Vypadala normálne . Potom sa vyspala s nim a potom s  oným  a kto vie ešte s kým . Aj to jej správanie : Som mocná a vy máte smolu. 

Možno urazím fanúšikov  tejto série ,no ja ich jednoducho nemám rada ! Mara 

Žiadne komentáre