Zázraky sa dejú a je tu Mesačná chvastačka za marec !

Meme ma na svedomí Judit.

Dejú sa to ale nečakané veci, čo? Ani ja sama si nepamätám, kedy bola mesačná chvastačka dva mesiace po sebe.  Zázraky sa však dejú a sme tu. :D

Dúfam, že si všetci víkend užívate- aj keď je upršaný. Ja som môj dnešný deň začala natočením videa, takže tu ho máte:


A nezabúdam ani na čitateľov, ktorý videá nemajú radi, či že tu je slovné zhrnutie môjho mesiaca kníh. Síce som si nič nechcela kúpiť, (ako viete, mala by som šetriť :D) ale predsa som si šesť zo siedmych kníh kúpila. A čo som si vlastne kúpila ?

Knihy Manželský omyl, Tatiana a Alexander, Letná záhrada, Temná hrdinka a Dublin street ma vyšli na necelých 20 EUR, Ani jedna z kníh nebola drahšia ako 4 eura a to je...dosť výrazná zľava, no nie? Veď predsa každý diel Medeného jazdca (Tatiana a Alexander a Letná záhrada) stojí oko 16-17 eur. A ja mám oba + ďalšie tri knihy, ktoré sa tiež pohybujú do 15 eur. Jediné, čo ma štve je, že Dublin steet a Temná hrdinka sú formátovo iné- menšie od našich slovenských vydaní. Čo už. Za tu cenu to stojí :D
Za tento mesiac sa ku mne dostal len jeden jediný recenzný výtlačok a to Hľadanie vytúžene dňa (recenzia by sa na blogu mala objaviť zajtra) od vydavateľstva Ikar. A musím spomenúť, že táto kniha má v kníhkupectvách veľmi....sexy reklamu :D 

Poslednou knihou, ktorú som tento mesiac kúpila, je úžasná Elita - druhý diel zo série Selekcia a ja dúfam, že sa mi cez sviatky podarí napísať aj recenziu. 

Tento mesiac sa mi aj darilo, pretože som vyhrala podpísane záložky od spisovateľky Wendy Higgins  ( Svúdne zlo), ktoré sú však zatiaľ iba na ceste z USA, čiže to trošku potrvá. Taktiež som vyhrala knihu Kostičas  na blogu Never trust a duck- za čo babám ešte raz veľmi ďakujem. Už-už som si ju plánovala kúpiť :D  Oboje však uvidíte až v májovej (áno májovej, nakoľko tento mesiac už naozaj nejdem nič nakupovať.) či možno na mojom instagrame. 


A to bol môj marec. A čo ten váš ? :D 

6 komentárov

  1. Perfektní hromádka! :) Já svoji ještě nemám kompletní, čekám přírůstky ještě zítra.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :D ja sama predpokladám, že Kostičas dorazí v pondelok, no nechcelo sa mi čakať :D

      Odstrániť
  2. Pěkné přírůstky, já jsem také už jsem sepsala vše, co mi do knihovny přibylo :) Právě dnes jsem dočetla Selekce a určitě si budu muset přečíst i Elitu, jelikož jsem opravdu zvědavá, jak to bude dál .:)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akurát som pozerala...aj ty máš peknú kôpku :D Máš šťastie, že si dočítala Selekciu takto krátko pred českým vydaním....ja som musela čakať....necelého pol roka sa mi zdá :D A bolo to pekne stresujúce :D

      Odstrániť
  3. Krásne kúsky, obzvlášť sa mi páči Elita ale nečítala som ešte ani Selekciu takže budem musieť najprv kúpiť tú :D

    OdpovedaťOdstrániť