Třicetidenní knihobraní (2) Kniha, kterou absolutně nechápu

                                              Projek usporiadala VeEee
Je tu druhá téma deckááá. No a aká otazká bude dnes zodpovedaná ?

Kniha, kterou absolutně nechápu

Lila :
No, výber knihy, ktorú absolútne nechápem, nebol až tak ťažký, ako v predchádzajúcom kole. Vlastne som sa rozhodla celkom rýchlo. Asi to bude tým, že takmer všetky knihy, ktoré som čítala som prinajmenšom aspoň trochu pochopila. Knihu Myslím, že ťa ľúbim však naozaj nechápem. Ani neviem, ako sa volajú hlavní hrdinovia. Tak nejako som nenašla začiatok ani koniec, - nie že by som sa ku koncu vôbec dostala. Keď som si knihu kupovala, čakala som príjemnú oddychovku. Namiesto nej som však v hlave mala len čistý zmätok. Neviem, či to vôbec niekedy dočítam.

Mara
Výber knihy ktorú nechápem nebol vôbec ťažký.  To aká to bude kniha som vedela už  celý deň. Ako sa zdá upírie tesáky mi stále nedajú pokoj a ja s nimi pokračujem aj dnes.  A to so šiestym dielom The Vampire Diaries. Prvé štyri diely boli skvelé ,piaty ako tak  ale šiesty ? Uf nuda, a veľa nepochopiteľných veci . Ako keby nestačilo, koľko ich tam bolo dovtedy...Smithová tam strčila ešte daké líšky a iné potvory.... čo príbeh ešte viac zamotalo. A okrem toho ta nuda.... normálne vám dokážem povedať čo sa stalo od prvého do piateho dielu....Ale pokiaľ sa ma opýtate na šiesty diel...veľa vám toho určite nepoviem...pretože tu knihu som čítala možno aj mesiac (a času som mala dosť). Takže túto knihu nechápem.

                                                              Mara a Lila


3 komentáre

  1. Mara: Ja nechápem celú knižnú sériu ani neviem ako som sa prebojovala AŽ k piatej časti. Tá bola už absolútne nad moje pochopenie - to ako sa tam Elena musela oblizovať s kamoškami, aby sa s nimi "spojila" či čo to malo byť...
    Amen, zabilo ma to, ale totálne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no kokso :D To hej. Ja som nevedela čo robiť...či sa smiať alebo byť znechutená :D tak som bola oboje....:D Ako tie prvé 4 boli ešte celkom dobré...ale teraz....:D

      Odstrániť
  2. Lila: Tvou knihu bohužel neznám, takže nemůžu říct, ale už podle názvu vím, že si to číst nechci. :D

    Mara: A já si říkám, jak jsem se sakra dostala k osmému dílu? :D Sakra, ztracený čas. Pak jsem se jen smála. Bylo to tak divný. Do 4. dílu to šlo, mělo to končit Eleninou smrtí.. Štve mě, že to nepíše autorka, že to totálně pokazili. Chudáci další upíří knížečky, vrhá to na ně špatné světlo.

    OdpovedaťOdstrániť