Třicetidenní knihobraní (1): Kniha, kterou nedám ani za milion

                                                        Projek usporiadala VeEee
Tááákže. Nakoniec sme sa aj my rozhodli zapojiť sa do tohto projektu. A áno, my. Lila a Mara :D Tento projekt som si všimla ešte včera keď mi zaplavila cééély facebook a Blogger.
O čo sa jedná sa dozviete TU

Prvá téma je : Kniha, kterou nedám ani za milion

Lila:
Ohnivá
Ťažké to vyberanie. Milujem všetky svoje knihy, preto pri vyberaní len jednej sa cítim, akoby som ostatné zrádzala. No predsa ma to vždy ťahalo na začiatok poličky, kde pokojne čakala OHNIVÁ. Chcela som si ju nechať na iný deň, avšak oproti ostatným možným adeptom, vždy bola v niečom lepšia. Pri jej vyberaní mi dosť napovedalo, keď som si spomenula ako som do nej neraz schovávala peniaze, aby som ich ochránila pred sebou samou. :D Vlastne ani neviem, prečo ju tak milujem. Teda nie je to nič konkrétne. Asi to bude tým, že v nej je skombinované všetko to, čo mám rada. Niečo historické, niečo fantasy, doplnené nepätím i dobrodružstvom v primeranom množstve, taktiež skutočný život bez ružových okuliarí, a to všetko dokorenené čistou láskou. Kto by niečo také nemiloval?
 Milujem oboch hlavným hrdinov. Brigana preto, lebo je tak dokonale nedokonalý a Vatru preto, lebo je mi naozaj blízka. Vo viacerých veciach sa v nej vidím (i keď tá oslnivá krása to práve nie je – bohužiaľ). Kristin navyše vytvorila úžasný svet, pri ktorom nešetrila svojou fantáziou, ani detailnými opismi. J Proste by som ju naozaj nedala za „pár“ papierov. Nech je to milión, či viac, je moja a basta!
(P.S. nemohla som si odpustiť obrázok s dvoma mojimi láskami :D )

Mara:
Upírska akadémia
Po dlhom pozeraní do mojej knižnice som vybrala práve túto knihu. (Bolo to ťažké ! Za a) Milujem pohľad na svoju knižnicu. Keď sa zapozerám som schopná dívať sa fakt dlho :D A za b) Je v nej toľko skvelých kníh !)Táto kniha je úžasná a ja ju úplne milujem . Po TVD bola toto druhá kniha o upíroch ku ktorej som sa dostala . Pôvodne som ju čítala v češtine a keď vyšla aj u nás s jej krásnou obálkou a čiernymi okrajmi musela som ju mať doma. Okrem toho je Rose aj celkovo  moja najobľúbenejšia. Pri čítaní si vždy hovorím že chcem byť trochu ako ona . Je to celkom ťažké vysvetliť prečo by som ju nedala....úžasný svet, úžasne postavy a skvelo podané čitateľovi. Určite má táto kniha ešte viac plusov a..... nevzdala by som sa jej ani keby mi ponúkali viac ako milión . 
                                                                                                       Lila a Mara

2 komentáre

  1. Obe sú to úplne úžasné knižky 8_)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne, o Upírskej akadémii som mala článok aj ja :)
    súhlasím s tvojim názorom, mám veľmi rada Rose

    OdpovedaťOdstrániť