Trailer Monday (2)

Je to odo mňa fakt pekné že som hneď , ako som začala z rubrikou Trailer Monday , tak som už dva razy aj na ňu zabudla . Ale za minulí týždeň mám za výhovorku len vlastnú zábudlivosť , ale za tento pondelok som mala oprávnene voľno. ( Nebudem vypisovať dôvody lebo nie sú moc príjemné ) Takže fakt sorry decká .

Teraz k článku čo sa tu objavil ohľadom herca čo stvárni Haymitcha z knihy Hry o život. Poviem vám len takto : Nedôverujte facebooku a jeho stránkam :D No nechala som sa oklamať a dnes som prišla že obrázky mladého Haymitcha sú len z jedného fanmade traileru- Ktorý sa tu možno inokedy objaví, ale teraz nie .P.S- článok už nie je .

A teraz k tomu Monday Traileru v piatok. Keďže môžem sem šupnúť aj trailer na film ktorý je podla knižnej predlohy.... Máte radi Twilight ? Možno niektorých fanúšikov tejto série pobúrim, iných možno pobavím . Niektorý tento film možno už aj videli , niektorý možno nie.( Je to už staršie ... ) Hovorí vám niečo obsadenie , názov na obrázku ?




Tak . Možno ste sa usmiali a možno neviete o čo sa jedná .  Tu je trailer :

Inak zahrám sa na dobrú vílu a tu máte už aj odkaz na stiahnutie v češtine- Mara 




Žiadne komentáre