Trailer na pondelok a ! Prekvapenie !


Predvianočný zázrak! Po naozaj dlhej dobe som to stihla a Trailer na pondelok bude naozaj v pondelok! Dosť často sa mi stáva, že aj keď je škola idem spávať až o jednej ráno, ale dnes som mala dôvod !O jednej v noci bol uverejnený prvý trailer na tretie pokračovanie série Bloodlines ( v Česku známe ako Pokrevní pouta ), čo je niečo ako voľne pokračovanie Upírskej Akadémie ktorá vyšla aj u nás. (ak ste list Ježiškovi ešte neposielali, tak si tam VA rýchlo pripíšte!) Celý trailer trvá iba 38 sekúnd,  na čom sa asi pol minúty nadávala, ale nakoniec som sa stým zmierila Hlavne po tom čo som si ten obsah prehrala najmenej päť krát :D Takže ak ste ho ešte nevideli tu je:


Ak niektorý z vás ešte VA alebo Bloodlines nepozná, mám tu pre vás trailer na knihu, ktorú poznajú viacerí. Pod vražednou oblohou ! Tento trailer je jeden z najlepších aké som kedy videla ! No posúďte sami
Aj keď sa pred pár dňami na svetlo sveta dostal prvý Trailer druhej knihy, nebola to žiadna sláva, takže dúfam, že ďalší nadobudne podobu jeho predchodcu :

A teraz pozor!

Spomínala som súťaž !  A súťaž aj bude !  Súťaž bude štartovať 25.12 (čiže na moje narodeniny) A bude aj pre Slovensko a aj pre Česko ! A o čo buďte súťažiť ? To si zvolíte vy !  O 20:00 sa na FB objavy Anketa. Knihy budete môcť voliť až do 25 decembra !Takže dúfam že sa tešíte !

2 komentáre