On My Wishlist (1)

Takže aby to tu také prázdne rozhodla som sa že sa zapojím do rubriky On my wishlist. Toto meme mi padlo do oka už dávnejšie, a myslím, že blog by potreboval niečo nové. Takže, toto meme som našla u Syki, ale je z dielne Book Chick City. A v čom to spočíva ? Každú sobotu uverejniť, knihu/knihy čo by sme si chceli kúpiť. Môžu to byť novšie aj staršie knihy, alebo také čo ešte len na svoj čas čakajú  Takže na začiatok začnem so skvelou sériou , ktorá srší humorom (toho je tam snáď aj tona !), akciou a všetkým ostatným čo má skvelá kniha mať. A kniha ešte nevyšla ale už čoskoro ju nájdeme na pultoch našich kníhkupectiev.
Hovorí vám niečo táto krásna obálka ?

                                                              Goodreads/  Martinus
Upírska akadémia . Moja tretia srdcovka .Richelle Mead  je fantastická spisovateľka, a aj keď ž mám celú sériu prečítanú, tu knihu musím mať ! 
Ale než  ukončím tento článok, chcem vám pripomenúť, že už vo štvrtok sa na blogu objavia mená výhercov a určite sa tam niekto z vás nájde . Taktiež , ak sa na youtube objavy prvý teaser zo City of bones, ktorý bude mať premiéru  spolu s Breaking dawn part 2, tak ho tu tiež vo štvrtok nájdete. A možno tu bude pár slov k spomínanému filmu. A taktiež už asi na ďalší štvrtok (lebo tento by som to už nezvládla.) sa tu objavyďalšia nová rubrika, takže sa máte na čo tešiť. Tak a to je asi všetko z mojej strany - Mara 

Žiadne komentáre