Rozhovor s Jennifer L. Armentrout


Viete čo sa stalo ?Nie ? Ja vám to poviem! Takže dakto sa tu odhodlal napísať email, svojej obľúbenej autorke. Síce som nevedela, či to vôbec pošlem (lebo keď na to príde, ja rozmýšľam, či to ostatným nepríde hlúpe, alebo že som to totálne pohnojila atd.) No, ale na koniec som klikla na to odoslať a môj email sa dostal k Jennifer L. Armentrout. A ona mi odpísala! Napísala som jej ,či by odpovedala na pár otázok pre náš blog. Bolo ich deväť. Jennifer na všetky neodpovedala. Odpovedala na päť ( a ja som stále HAPPY). Email, som poslala asi v najnevhodnejšej chvíli. 14.augusta vychádza jej kniha Onyx (séria Lux). Bude mať turné po iných knižných blogoch a musí odpovedať na veľa otázok. Jedno turné len pred nedávnom skončilo. Muselo byť vyčerpávajúce a tak či tak , mne Mare, odpísala. A ja som sa premenila na šialenca (Lela vám to potvrdí) Upozorňujem, že preklad nebude úplne dokonalý. Ja si z cudzími jazykmi veľmi dobre nerozumiem. Takže tu je päť otázok a päť odpovedí :

Čo ťa inšpirovalo k písaniu ?

Keď som vyrastala, strávila som veľa svojho voľného času čítaním a strácaním sa vo svete ktorý autori vytvorili. Tak  som čelila čítaniu/ písaniu od kedy som bola veľmi mladá. Tiež som sa začala celkom ľahko nudiť, a nuda je pre mňa pri písaní veľká inšpirácia, pretože písanie ma udržiava zabavenú

Daemon (séria Lux) vs. Aiden (séria Covenant.)? Katy (Lux)vs Alex (Covenant.) (Všetko hlavný hrdinovia už uvedených sérií). Ťažká alebo ľahká otázka.

Strašne ťažká otázka. To naozaj záleží na dni. Niekedy sa mi páči viac Daemon ako Aiden, ale potom začnem písať scénu pre Aidena a milujem ho viac . To isté platí pre Alex a Katy. Tieto štyri charaktery sú od seba tak veľmi odlišne, že je ťažké si vybrať jedného nad ostatnými. Je to ako keby ste si vyberali obľúbené dieťa.

Kedy si začala písať ?

Začala som písať, keď som bola malá. Kedysi som písala naozaj zlé básne a lepila som ich na stenu v mojej izbe. Našťastie som to z básňami vzdala a prešla k rozprávaniu príbehov.

Keby si mohla isť kam kamkoľvek na zemi... Kam by si šla ?

(Jednoduchá odpoveď.) Grécko.

Chcela by si odkázať niečo Slovenským čitateľom?

Som veľmi nadšená ,že viem, že séria Covenant a séria Lux sa číta aj u vás! Nemôžem sa dočkať až budem s vami môcť zdieľať viac príbehov ´=) 



Páči sa vám, ked oslovíme autora? uvítali by ste takýchto príspevkov viac ?-Mara 
p.s : Takto som asi vypadala,des om ten email zbadala :D

Na uplny koniec už ln dúfam, že sa vám tento rozhovor páčil. Dúfam,že áno ! Možno z nieim podobním prispeje aj Lela. ( dnes o tom čosi hovorila.) Takže , dnes sa s vami Mara lúči ! PAPA :-)

Žiadne komentáre