30 Days Book Challenge: Day 2



Takže, ja a Mara sme tu opäť aby sme pokračovali v projekte  30 Days Boog Challenge. A keďže sme vám včera zverejnili článok na tému 1. a to bola obľúbená kniha. Dnes prichádza na radu téma k druhému dňu a to je:
Neobľúbená kniha.

                                           Kniha: Inkarceron
Autor: Catherine Fisherová
Dôvody prečo sa mi nepáči?
Kniha je nudná a má v sebe veľa opisov. Už pri prvých stranách som sa strácala v texte a nevedela o čom je reč. Zatiaľ čo autorka opisuje nástennú  lampu, mohla prebiehať nejaká zaujímavejšia akcia, ktorá by si získala o mnoho viac čitateľov ako opis prostredia. Útržky na zadnej strane obalu zneli pozoruhodne a naozaj veľmi lákavo. Mala som chuť si ju čo najskôr požičať a prečítať, no len čo knihu zovreli moje ruky a začala som ju čítať, zistila som že celých 328 strán je o veľkom ..... . som človek, ktorý potrebuje dobrodružstvo, akcie, kúzla a vojny... a táto kniha nič z toho neobsahovala, teda aspoň myslím. Ja totižto vôbec neviem o čom v nej bola celý čas reč, dokonca som si pri nej skoro pospala! Čo sa mi stalo len pri Verneovke. Našťastie sme v tej dobre prerábali a zbíjačka mi nedovolila zavrieť oči.
***Lela***

Ja sa k Lele tiež pridávam. Táto kniha ma donútila aby som pri nej zaspala (to sa mi ešte nikdy nestalo.) Nehovorím, že námet  je zlý.  Lenže tie opisy. Naozaj ma to nudilo. Myslím, že niektorých bavilo, lenže ja , beznádejný romantik, som sa nudila. Jasné útek z vezenia z ktorého niet úniku. Odhalenie , že ste princ alebo čo, je zaujímavé, ale ,mňa to moc nezaujalo. Skúste aj vy . Možno budete mať iný názor. Myslím , že Lela vystihla všetko. ( A zdávam to, lebo keď počujem Lelu cez skype, ako zúrivo píše do klávesnice , predpokladám, že tam toho bude dosť )
***Mara***

Obe by sme boli veľmi radi, keby ste napísali do komentu svoju naj neobľúbenejšiu knihu a jeden najväčší dôvod prečo má poctu, byť na tomto poste. :)

2 komentáre

  1. GIVEAWAY!!!!

    http://artjournalstories.blogspot.sk/2012/06/trnava-minute-part-3-international.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Genuinеlу no matter іf ѕomeone doesn't understand after that its up to other viewers that they will help, so here it occurs.

    Also visit my page ... lowes garden center

    OdpovedaťOdstrániť