Aha síce až dnes no  predsa ! Takže je čas na rubriku Raz sem raz tam .O čom to bude dnes ? Mojich top5 postáv:




5. Tucker Avery z nadprirodzenej
 Prečo tu je ? za a) pekná b) vtipný
c) pekný a áno, aj múdry . 



 



4. Arianna Alter z knihy Pád 
 Prečo ??? Lebo v tom dievčati som našla seba .
Správne šialená ale občas zapotí aj niečo normálne .
Takže tu musí byť !









3. Patch Cipriano z knihy Zavrhnutý
Prečo sem patrí? Ehm ani neviem .    
Je arogantný skoro až do konca knihy ale bez neho to nie je ono.
Bude to asi tím že je vtipný :D 3






2. Rose Hathaway z knihy Vampírska akadémia .
Bez nej tento rebríček nemôže existovať. Konečne dievča čo sa nebojí vyjadriť svoj názora bez problémov jednu streliť aj svojmu ex či namyslenej Barbie. Moja top ženská hrdinka no nemá na ....   







1.Jace Wayland Lightwood Morgenster z TMI série 
 Moja posadnutosť nedovolí aby tu nebol ako víťaz :D 

Jace je  pekný, vtipný, sarkastický a keď treba tak aj romantický . Ani neviem či by som čítalatúto sériu bez neho . Môj hrdina




Žiadne komentáre