Vedeli ste že... ? (1)


Ahoj ,ahoj !Takže, zatiaľ sme koniec sveta prežili, v školách sme už skončili a doma vypekáme a upratujeme (čo by som mala robiť teraz aj ja ale.... Mám oddychovú pauzu :D ) Práve som čítala jeden článok a vnuklo mi to jeden nápad. Neviem či už takéto meme už existuje, ale princíp je takýto :
Každý  piatok , zverejním článok z názvom Viete že ...? A o čo sa bude jednať ? Každý týždeň si vyberieš jedného autora a niečo na neho vyňucháš. Pár bodov. To je celé. Takže ja začnem dnes s Lauren Kate . Prečo Lauren Kate ? Lebo prvá recenzia na blogu , bola na jej knihu Pád, 25.12 začneme súťažiť o jej knihu a hlavne preto, že ma toto meme napadlo práve pri článku o nej .

Vedeli ste že... Lauren žila do roku 2007 v NYC a pracovala vo vydavateľstve HarperCollins ako Knižná editorka ?


Vedeli ste že ... Lauren trvalo 10 rokov kým našla toho správneho agenta, ktorý bol jej knihy schopný dobre predať na trhu ?

Vedeli ste že... Sa jej začalo dariť až keď sa presťahovala do Severnej Kalifornie ?

Vedeli ste že ... Na nápad ,, Anjel sa zamiluje do dievčaťa a potom padne“ prišla pri študovaní knihy Genesis ?

Vedeli ste že... Jej manžel ju veľmi inšpiroval pri tvorení Camerona ?

Vedeli ste že... Už dopísala ďalšiu knihu- Slzy- ktorá uzrie svetlo sveta v Októbri 2013. A bude o dievčati ktoré by malo mať magické slzy, ktoré dokážu náš svet zatopiť a dokážu vydvihnúť späť Atlantídu (alebo niečo také ) ?

Vedeli ste že..... ak si potrebuje oddýchnuť od písania tak varí ?

Vedeli ste že ...  Je v siedmom mesiaci tehotenstva a dieťatko by sa malo narodiť vo Februári ? 

Takže čo ? Páči sa vám nové meme ? :D 

6 komentárov

  1. Dobré meme 8)
    zaujímavé fakty 8)
    o Lauren som vedela len to, že je tehotná 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem :-) Tak isto som na tom bola aj ja :D Ale ešte som vedela , že Cam je utvorený posľa jej manžela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som to zas mala úplne naopak, nevedela som, že je tehotná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeej toto som si rada prečítala, Pád je úžasná kniha ešte som nečítala pokračovania, ale dostala si ma od začiatku
    už sa teším na tú novú knižku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja sa na tú novú knihu teším :-) Som rada, že sa páčilo :D

      Odstrániť