On my wishlist (2)


                                                  toto meme je z dielne Bool Chick City
No keďže tu máme sobotu je čas na mene .  V krátkosti si zopakujeme , o čo sa jedná. Každú sobotu uverejníš ,knihu čo by si si chcel/a zadovážiť.

Pre tento týždeň som vybrala knihu .. Váhanie od Maggie Stiefvaterovej.


Túžba Grace so Samom našli jeden druhého. Lenže ak chcú zostať spolu, musia naďalej bojovať. Pre Sama to znamená zúčtovanie s minulosťou vlkolaka, kým Grace čelí čoraz neistejšej budúcnosti. strata Do ich životov vstupuje vlk menom Cole, ktorého minulosť je plná bolesti a nebezpečenstva. Mladík zápasí s vlastnými démonmi a v koži vlka sa cíti lepšie než v ľudskom tele. váhanie Grace, Sam a Cole sa neustále pohybujú medzi dvoma extrémami – životom vlka a ľudskou existenciou. Ešte aj láska má dve tváre: je nádherná a trýznivá, oslobodzujúca aj zväzujúca, lákavá i znepokojivá. Keď sa však hrdinom pred očami rúca svet, láska zostáva ich jedinou nádejou. Bude im stačiť? Z anglického originálu Linger

Prečo práve túto knihu ? 

Prvú knihu, s názvom Triaška, mám prečítanú už skoro rok a aj keď som mala nespočítateľne veľa príležitosti si túto knihu kúpiť, vždy som si vybrala inú so slovami : Váhanie môže počkať, kúpim ju nabudúce.“  No žiadne nabudúce sa doteraz nekonalo. Takže dúfam, že by som si ju tieto Vianoce ( už sú hneď za dverami ! Konečne :D ) mohla zadovážiť a konečne si prečítať pokračovanie tejto krásnej oddychovej série  

4 komentáre

  1. 1. diel akurát čítam a je naozaj skvelý 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to hej. Triaška mi prišla ako veľmi pekná kniha :D

      Odstrániť
  2. Zrovna čtu třetí díla a je taky dobrý. :) Druhý je super. :D

    OdpovedaťOdstrániť