Giweaway !



Áno, ja viem, že meškám, ale z teplotou (je fakt pekné dostať teplotu na narodeniny čo ?) sa mi skoro vôbec nič nechce. Takže ako viete, dnes mám narodeniny a ja som vám sľúbila ďalšiu súťaž. Za druhu knihu ste hlasovali vy a vybrali ste Nočný cirkus a aby to nebolo iba len o našich knihách... Súťaž si okoreníme o anglickú knihu Fallen in love od Lauren Kate !
Súťaži dáme meno Dont forget Fly... Aj ked neviem prečo... :D

Takže prejdime k pravidlám:

Prvá súťaž bola len pre Slovensko, tento krát bude aj pre Česko !

Musíš mať viac ako 13 ale ak máš súhlas rodičov, nie je problém ( aj keď ja to kontrolovať nebudem !)

Po odoslaní za knihy u neručím :D

Víťaz bude mať 48hodín na odpoveď ! Minule sa nám stala menšia ,, porucha“ ale to sme vyriešili :D

Minule ste sa pýtali či môžete zdieľať na sociálnej sieti Twitter... Kľukne !

Súťažíme do 6.1.2013
a Rafflecopter giveaway



Tentokrát, žiaden email, a nedala som žiadne extra vstupy, len také základy! Tak nech sa vám darí !


23 komentárov

  1. Chtěla bych ti popřát všechno nejlepší a brzké uzdravení :) Hodně knih v následujícím roce 2013, hodně lásky a pevný zdraví a samozřejmě také hodně následovatelů na blogu :) Nechápu, jak mi mohl tvůj blog uniknout. A to jsem si myslela, že jsem follower

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taktiež prajem skoré uzdravenie, pretože aj ja som chorá a viem, aké je to strašné práve na Vianoce :( Tak len ležím s knihou pod perinou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobre viedieť, že nie som sama :D Aj tebe skoré uzdravenie :D

      Odstrániť
  3. No ja som ochorela pred Vianocami a dnes mi konečne skončili antibiotiká, takže prajem uzdravenie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja sa pridávam a prajem skoré uzdravenie :) Ja som chvalabohu zdravá no ešte pred 2 dňami som si myslela že to pôjde aj so mnou dole vodou .. no vytiahol ma s toho čaj so zázvoromm :) odporúčam :) príjemne zahreje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetko najlepšie k narodeninám :) prajem veľa knižiek a hlavne toho zdravia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetko najlepšie k narodeninám! =) Veľa šťastia, zdravia, lásky a ♥kníh♥ Vďaka za súťaž! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja ti želám skoré uzdravenie a štastné a veselé sviatky prajem, hlavne vela kníh a pozitívnej nálady..a vdaka za sútaž :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc díky za soutěž, máš krásný blog.

    Hlavně bych ti ale chtěla popřát hodně zdravíčka a blogerských úspěchů do Nového roku.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. moc děkuji za soutěž o tak úúžasné ceny ;)
    a přeji vám všem pohodový vstup do nového roku, nadále úspěšné blogování (a speciálně pro Maru-kvalitní uzdravení :D) :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Všechno nejlepší k narozeninám! Hodně zdraví (které ted postrádáš :)) a hlavně mnoho knížek. :) Děkuji za super giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Děkuju za možnost zasoutěžit si o tak super ceny :)
    A hodně zdraví, štěstí a knih do nového roku. Ať se Vám v blogování daří :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Šťastný nový rok prajem a ďakujem za súťaž! (:

    OdpovedaťOdstrániť