Raz sem raz tam- Máj- Mara







Tento mesiac budú rubriky dve. Takže téma je rovnaká len hrdinovia iný. Inak, všimla som si , že v marci som sľubovala , že urobím aprílovú rubriku o najkrajších pároch. Potom mi to vyfučalo z hlavy a ja som dala inú tému. Na ďalší mesiac to trošku pozmením a to nasledovne: - Najškaredšie páry ( inak povedané- otravné)- Najkrajšie páry
Fajn teraz späť k tomu prečo sme sa tu zišli.




5.-Toto miesto obsadzuje Evie z knihy Zlodejka duší. Prečo ?
 - To dievča je šialené, ale chápem keďže pracuje už odmalička   medzi príšerami
 - Ona si to ani neuvedomuje , ale ja naozaj vtipná.






 


4.- štvrté miesto získava Molly z knihy Záblesk lebo...
 - ďalšie vtipne a šialené dievča. No veď uznajte ... snaží sa aby si ju všimol jej učitel- zhodou okolností archanjel s poslaním. To dievča sa tak strašne snaží až sa čudujem že jej z uši nejde para .


   

   3. Patch z knihy Zavrhnutý
  - podľa opisu usudzujem , že je pekný
  - je vtipný
  - Dokáže Noru úplné rozhodiť. To sa mi páči :D









2- Wesley ,, Link,, Lincoln - Nádherné tvory
 - Ten chlapec je magor ! No aj tak ho mám rada. Keby že sa stretneme na psychiatrickej liečebni tak by sme si hneď padli do oka :D 







1.Janie Hanagonová- V zajatí snov
   Dobre- Janie nie je ani veľmi vtipná, ale dostala ma keď prišla k svojmu priateľovi s tím že má nový telefón a povedala že nikdy nevidela rozkošnejšiu vecičku aj keď nevie s ňou narábať.







Žiadne komentáre