Cassandra Clare- Mesto zo skla

Len pár dnami vyšla piata časť série Nástroje Smrteľníkov- City of Lost Souls. To je pozitívne. Slovart  nám priniesol menej povzbudivú správu- Prvá kniha u nás vyjde až v septembri . No čo už. Hlavne že bude. A navyše ste ma prekvapili takou peknou štatistikov že som sa skoro zrúbala zo stoličky. Lela a aj Lila pridali recenziu, moja učiteľka matiky ma má trošičku radšej takže tento týždeň je veľmi prekvapivý. Tak sem hodím recenziu na tretie pokračovanie – Mesto zo skla . Tu je anotácia: Aby Clary zachránila život svojej matke, musí sa vydať do skleneného Mesta, dávneho domova všetkých lovcov tieňov, hoci vstup do mesta bez povolenia je proti Zákonu a porušenie Zákona sa trestá aj smrťou. A aby toho nebolo málo, dozvie sa, že Jace ju v meste nechce a Simona hodili lovci tieňov do väzenia, pretože im upír, ktorému neublíži slnečné svetlo, pripadá krajne podozrivý.

Clary postupne odhaľuje ďalšie čriepky z minulosti svojej rodiny a nachádza pritom spojenca v tajomnom lovcovi tieňov Sebastiánovi. Valentín zbiera všetky svoje sily, aby raz a navždy zničil všetky lovcov tieňov, a jediná šanca, ako ho poraziť, spočíva v spolupráci s odvekými nepriateľmi. Dokážu však podsveťania a lovci tieňov zabudnúť na vzájomnú nenávisť a bojovať za spoločnú vec? Jace si uvedomuje, ako veľmi je ochotný kvôli Clary riskovať. Podarí sa Clary získať vládu nad svojimi novo objavenými schopnosťami a zachrániť Sklenené Mesto?


Je to tak strhujúce ako to znie .
To čo sa deje v trojke som naozaj nečakala. Myslela som že nás Cassandra obdarí príbehom o tom ako sa dvaja hlavný hrdinovia trápia nad tým že nemôž byt spolu atd. Samozrejme nehovorím že to tam nebolo, ale čakala som že o tom bude celá kniha. Nebola. Valentín je horší ako predtým a vyhlasuje vojnu. Ako to skončí?

V pravom rohu Zlo a v ľavom Dobro. Súboj sa môže začať !

Myslím že ak ste pozerali trailer na COLS viete kto súboji zvíťazí. Asi by nás vystrelo ak by sa to všetko skončilo a zlo by zvíťazilo. Všetko by padlo pod vládu Valentína . To by bol masaker ! No krvi ,smrti, zlyhania sa dočkáme. Aj šokujúcich priznaní a aj koncov !

Pozor do ringu vstupuje Láska .
Láska tam bola , je aj bude. Nie len medzi hlavnými hrdinami ale aj vedľajšími. Asi vás moc neprekvapia. A ak prekvapia, noooo asi nemáte dobrú intuíciu alebo si nevšímate podrobnosti.. Samozrejme mňa osobne zaujímal vzťah- Jace a Clary ,ale aj ostatný sú roztomilý

A rozhodca Mara hovorí...
Ideš Cassandra ! Osobne sa mi najviac páčil tento diel. Aj štvorka je dobrá ale zanechala vo mne zvláštne pocity. A COLS som ešte nečítala takže neviem. Ako inak prečítajte si to ak nie už kvôli príbehu tak kvôli tomu že je tam Jace :D 



                        

Žiadne komentáre