Kelly Oram-V is for Virgin

Trochu kratšia recenzia  Dobrú noc :D
Názov: V is for Virgin
Autor: Kelly Oram
Preklad: Nie je
Počet strán: 360
Filmové spracovanie: Nie

Anotácia: (decká...Fakt sorry, ale dnes nechcem už angličtinu ani vidieť :D Tak vám to preložím nabudúce ok ?)
When Val Jensen gets dumped for her decision to stay a virgin until marriage, the nasty breakup goes viral on YouTube, making her the latest internet sensation. 
After days of ridicule from her peers, Val starts a school-wide campaign to rally support for her cause. She meant to make a statement, but she never dreamed the entire nation would get caught up in the controversy. 
As if becoming nationally recognized as “Virgin Val” isn’t enough, Val’s already hectic life starts to spin wildly out of control when bad boy Kyle Hamilton, lead singer for the hit rock band Tralse, decides to take her abstinence as a personal challenge.
How can a girl stay true to herself when this year’s Sexiest Man Alive is doing everything in his power to win her over


Hlavná hrdinka Val je panna . Po menších udalostiach sa táto informácia stane veľmi rozšírenou (no kto nechodí na YouTube?), ktorá vyvolá zachváti smiechu ale aj odozvy nemých tvári ktoré začnú k nej vzhliadať. A to ju inšpiruje. Odrazu to už nie je len Val, ale je to Virgin Val..Tá čo sa to nebála  povedať.. Dievča si prísne stojí za tým, že sex bude mať až po svadbe. Prečo? Val je adoptovaná a vie, že jej naozajstná matka ju mala v šestnástich s niekým ,koho ani nepoznala. Valerie takto skočiť nechce a preto si stoji za svojim .  A keď to všetko prepukne, ukáže svoju odhodlanosť a odvahu, ktorá jej naozaj nechýba. Musím povedať že dievča ako Val nestretnete na každom rohu. Aj keď mi občas liezla na nervy tá jej naivnosť a jej správanie.

A však čo by to bola za knihu , ak by sme tam nemali chlapca ? Kyle je zmes krásy, vtipu, drzosti s prímesou blbosti . Ja som sa doňho zamilovala behom pár sekúnd zatiaľ čo Val odolávala celú knihu.  (Predstavte si to ukrutné utrpenie :D) Bola som nadšená, že sa to všetko netočilo len okolo týchto dvoch . Kniha bola zameraná aj na to, čo sa dnes deje vo svete. Kelly nám ukázala, že dnešné dievčatá sú pod tlakom alebo dokonca nemajú ani na výber a preto by som projekt V is for Virgin uvítala aj v naozajstnom svete ( aj keď by MTV zrejme prišlo o Tehotná v šestnástich :D) .
Kniha bola obohatená aj o stredoškolákov ktorý sa síce niekedy v svojich názoroch rozchádzali, ale niekedy sa postarali o dobre scény. Pri knihe som sa dosť nasmiala a ako pri knihe Being Jamie Baker sa mi páčilo aký ma Kelly štýl písania. Svieži, taký čo vás nenudí a vy musíte čítať až do konca.


Lenže na knihe som našla aj mínus
Keď sa začala kampaň V is for Virgin všetko sa pre Val presunulo na druhú koľaj. A tým myslím úplne všetko. Dokonca aj priateľstvo (aj keď som mala chvíle, keď som je BF chcela uškrtiť)  Čo ma nesmierne štvalo. Val začal byť až otravná. Ako keby mali všetci isť rovnakým smerom . Ako keby sa to začalo točiť  len a len okolo nej. A pritom jej slávu zaručilo video a Kyle (ale nebudeme ju oberať o tom že predsa niečo dokázala). A ten koniec ! Bože to bolo klišé (aj keď: hej bolo to fajn, ale aj tak!) ! a už vôbec nehovorím ako ten epilóg skončil! Nejako sa stým nedokážem vyrovnať...

Takže ak chcete oddychový príbeh s trochou romantiky ,vtipu, reality a s nejakým tým klišé... Nech sa páči: V is for Virgin na vás čaká     

P.S-Jenn dokonale vystihuje môj výraz po dočítaní : To je akože koniec? :D                         








6 komentárov

  1. Štýl písania bol super, ale tie časti s kampaňou ma nejako veľmi nebavili :D
    Ten koniec to zabili. Za to šla dolu hviezdička u mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. preesne ja som dala najprv 5 ale potom som si povedala že za taký koniec si tých 5 nezaslúži :D Mňa tie časti z kampaňou skoro uspávali, ale Kyle niekde za tými nudnými časťami čakal :D Tak som sa nejako k nemu musela prebojovať :D

      Odstrániť
  2. Pekná recenzia, knihu by som si veľmi rada prečítala, ale angličtine hmhmhm...no ešte uvidím čo s tým 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anglina bola celkom ľahká :-) A ďakujem :-)

      Odstrániť
    2. Musím aj ja prevetrať anglinu, vyzerá to byť super kniha! :)

      Odstrániť
    3. nooo dlho som rozmyšlala či si tu knihu mam prečitat a či to bude stat za to..asi sa do toho pustím..:)
      dik za recenziu :)

      Odstrániť