Mesačná chvastačka-November,December 2012

                                                         meme je usporiadané Judit

 Ako som sľúbila, je tu Mesačná chvástačka po dvoch mesiacoch... Za november a december niektorý z vás nazbierali dosť kníh.  Ja som ich celkom nazbierala 10 :-) . Aj keď to možno nie je veľké číslo, na to ,že sme tu mali Vianoce a ja som deň po nich ešte slávila narodeniny, ale všetky moje úlovky stoja za to ! Takže :

Knihy ktoré som dostala :
(Kvalita fotky nie je  žiadna sláva, ale keďže sa mi neuveriteľne triasli ruky to je fajn :D)





Maximum Ride-James Petterson-  :Knihu som si od ,,Ježiška“ vypýtala hlavne preto, že ma zaujala manga k tejto sérií (ktorú zatiaľ nemám !)  A taktiež ta skvelá cena ! Ešte že ju oco  Ježiško nezabudol ! :D

Rudá jako rubín-Kerstin Gier: No povedzte ako by mi mohla v poličke chýbať ? Takže teraz si tróni hneď vedľa pokračovania a obe netrpezlivo čakajú na príchod ich záverečného dielu. Knihu som kúpila, ešte v novembri a recenziu nájdete TU

Milion sluncí –Beth Revis: české pokračovanie Naprieč vesmírom na ktoré som čakala naozaj veľmi dlho. A keďže  sa na Slovensku vydanie druhého dielu nedočkáme, tak hneď prirástla na zoznam ,, čo chcem pod stromček.“ A však stále zostala nedotknutá.


Rezistencia-Veronica Roth : Divergencia je veľkej väčšine čitateľov známa a taktiež si ju viacerí dosť pochvaľujeme. Na Rezistenciu som už čítala par negatívnych recenzií, ale ocenenie knihy roka na Goodreads si zrejme nezaslúžilá len tak, takže si myslím, že Veronica nesklame :-)

Ukradnuté sny-Bettina Belitz : O túto knižku som žiadala od jej vydania, a nakoniec sa ku mne dostala. Zatiaľ je v rozčítanom stave, lebo po dvoch dňoch čítania ma skolili horúčky a ja som bola šťastná, že vôbec dokážem dýchať. A po vyliečení, už jednoducho nebol čas :-)

Žuvačkový kráľ- Po dlhej dobe mi v poličke pribudlo niečo slovenské. A že bolo na čase.  Túto skvelú knihu som dostala k narodeninám (ešte raz dííík Lila !) . A musím uznať, že je skvelá ale Enja Ručková ma talent, a ja jej knihy milujem aj keď som doteraz čítala len Risknem to s punkerom :D No tak či tak ju milujem ! :D

Modrá krev- Melissa De La Cruz:  Ďalší narodeninový darčeka ktorý som čakala DVA prekliate mesiace :D Lebo Lela si zaumienila, že ju kúpi dva mesiace dopredu, povie mi že prišla a potom mi kruto odmietne povedať jej názov! Čo ma fakt žralo.  Knihu som už prečítala, a musím povedať, že sa mi kniha naozaj páči, takže v niektorej budúcej mesačnej chvástačke sa určite stretnete aj s pokračovaniami  . Inak v počítači už mám rozrobenú recenziu :D

Upírska Akadémia- Richelle Mead : Teraz hovoríme o mojej životnej láske.  Každý kto knihu čítal musel podľahnúť jej kráse.  Krásna obálka a úžasný príbeh v knihe . Na blogu už je recenzia, ale už čoskoro ju čaká ,,rekonštrukcia“

Bitva o Hex Hall-Rachele Hawkins :Zakúpená bola ešte v novembri a je zatiaľ jediná z celej sériu, ktorú naozaj vlastním, lebo som to čakanie nemohla vydržať. A veru že ma vôbec nesklamalo ! Skvelá séria si zaslúži epický koniec ! 


Zlatá lilie- Richelle Mead: No čo vám budem hovoriť... Milujem Richelle, milujem Adriana . Milujem túto sériu. Takže nemôže v mojej poličke chýbať.


Knihy ktoré som vyhrala:

Delírium-Lauren Oliver: Knihu som vyhrala na FB stránke Albatrosmedia.sk Kniha je stále rozčítaná, za čo sa nesmierne hanbím, ale hneď ako ustanie všetko okolo polročného skúšania tak ju dočítam :-) 


A najlepšie nakoniec:

Od ocina som ešte dostala krásnu čítačku e-knih Kindle 4. Okrem toho že som sa nad ňou trápila celé štyri hodiny, je skvelá a ja ju využívam kedy len môžem. Zatiaľ som ešte nekúpila obal , ale už čoskoro ho kúpim:D  Taktiež som ju zaplnila knihami. A ešte som k tomu našla účet na sociálnej sieti Twitter, kde hádžu odkazy na knihy, ktoré sú momentálne na Amazone zadarmo takže v mojej čítačke sa objavili knihy ako :


A tu je ukážka aká je malučká a tenučká...Lila stále opakuje, že ona by ju hneď zlomila :D 

 



A inak: Ak ste napočítali iba deväť kníh , tak je to tým, že kniha Tweetni mi! Ktorú som si kúpila k narodeninám, uviazla na celý víkend na pošte
,
A to je všetko. A čo vy ? Aké boli vaše Vianoce ?


12 komentárov

  1. Krásne 8)
    Enja Rúčková píše super, rada by som si od nej prečítala aj niečo ďalšie okrem Risknem to s punkerom 8)
    Milion sluncí si plánujem nejako zohnať, škoda že nevychádza v sk.
    Závidím všetko, ale tá čítačka!!! bohovská! 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ja si chcem teraz prečítať jej Most kolibríkov :D Hej ,škoda že to nevyšlo aj u nás, ale CooBoo nás zachránilo :D

      Odstrániť
  2. taky jsem dostala čtečku, i když ne Kindle... :) a už je skoro plná :-D
    Ukradené sny, na Slovensku máte mnohem lepší a logičtější název téhle knihy než z nás - Rozdělená srdce. Každopádně na knize se mi líbil jen obal a tím to skončilo, další díly mít nemusím. Rezistence... no, mě už Divergence nepřišla tak dobrá, jak všichni říkali, ale přečíst si ji určtiě chci.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si povedala,že mi prvý diel bude zrejme stačiť. Príde mi to trochu nudné.... :D

      Odstrániť
  3. Mne zas moja Kindle 4 skapala :( R.I.P.; poslala som ju na reklamáciu tak uvidíme, že kedy príde a či príde opravená. Dúfam, že áno! Inak ako sa volá ten účet na twitteri? Dik :)
    Veľmi pekná zbierka kníh! :) Ja som rada, ak si za mesiac kúpim viac ako dve knihy, moje úspory mi to nedovolia a nemôžem míňať iba na knihy...
    Werush

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uf, tak dúfam že sa ti čítačka vráti znova žíva :D Ten twitter: @Kindleebooks :D

      Odstrániť
  4. Žuvačkový kráľ je fantastická kniha ! :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takže v prvom rade gratulujem k čítačke :D ja mám trojku a som nad mieru spokojná, hádam budeš aj ty. :D
    Ak ide o tie knihy, fuuuu pekná nádielka a nehovorím to len preto, že niektoré z nich ešte nemám a veľmi veľmi chcem. Konkrétne Milion sluncí nemám, ale ja si to raz zoženiem, lebo to musím prečítať.
    Golden Lily som dostala na Vianoce aj ja, ale predtým som to čítala po anglicky. Keďže som ale mala kúpenú jednotku a je to moja obľúbená séria, rozhodla som sa, že si české knižky pekne dorazu zozbieram :D
    Už sa brutálne teším na Inidgo spell (už len mesiac, už len mesiac!!!!). Čítala som z toho prvé dve kapitoly, čo som samozrejme robiť nemala, lebo ma to úplne zabilo. Adrian je ešte chutnejší a to som si myslela, že to už ani nebude možné :D A tie teaser traileri k trojke tiež sľubujú poriadnu zápletku. Len dúfam, že na konci nebudem revať :(

    Rudú jako rubín som si kúpila a dvojku som dostala na Vianoce spolu s Golden Lily. Teraz netrpezlivo čakám do 18. februára, kedy má vyjsť trojka. Táto séria je úplne úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem :-) Ja som zatiaľ veľmi spokojná :D A aj ja viem o čom hovoríš :D Som si hovorila, že som nemala čítať tie prvé dve kapitoly, lebo som sa prvú polhodinu vznášala v oblakoch a potom som si uvedomila, že si na Indigo spell ešte budem musieť počkať, tak som sa skoro rozplakala :D Zelenú jako smaragd už odškrtávam v kalendári :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uuuu to mi ani nepripomínaj :D aj by som si odškrtávala, kebyže mám nový kalendár :D ale nemám, takže len sa snažím prehliadať to, že je január a začnem odpočítavať, až keď príde február, aby sa mi to nezdalo tak dlho.
      Hneď ako vyjde Indigo spell, budem po ňom pátrať na nete, dúfam, že sa čoskoro objaví. Keby si ho potom niekde zohnala, určite mi daj vedieť, ja ti tiež dám potom, keby náhodou.
      Minule som mala také šťastie, Clockwork Prince som našla na nete dva dni po tom, ako to vyšlo :D :D

      Odstrániť
    2. To by bolo skvelé :D Napríklad mne sa zadarilo tak, že som našla Opal a Onyx už deň po tom ako vyšli :D Ale ak nájdem tak dám vedieť :D

      Odstrániť