Stephanie Perkinsová-Polibek pro Annu


Názov: Polibek pro Annu              
Autor: Stephanie Perkins
Originálny názov: Anna and the French kiss
Jazyk: CZ
Počet strán:334
Vydavateľ: CooBoo
Anotácia:
Sedmnáctiletá Anna se cítí podvedená. Její rodiče ji totiž posílají na roční studium do Francie - přes půlku planety, do neznámého prostředí, aniž by navíc uměla slůvko francouzsky. Musí tak opustit své přátele, potenciální lásku i veškerá pohodlí amerického života a začít úplně nanovo. V romantické Paříži, ve městě, které nikdy nespí, se vrhá do nových vztahů i zkušeností a odhaluje v sobě skryté vlastnosti.

Ako ste si už určite všimli, Anna odchádza do Francúzska. Rodičia ju poslali na School of America v Paríži. Anna si myslí, že je to nespravodlivé. V Atlante mala priateľov, a aj lásku. A čo mala vo Francúzsku ? Nič. Anna ani nevie po francúzsky, .Ako pozná pár pamiatok a známych mien. Všetko to vyzerá ako z nočnej mory. No čo ak si Anna dokáže nájsť priateľov ? A nie len priateľov ?
Kniha sa dobré číta, postavy sú podľa mňa fajn. Je tam hrdina do ktorého sa určite každé dievča zamiluje. A všetko je to v Paríži. Kto by už len nechcel študovať v tom ,, najromantickejšom meste“ kde to dýcha históriou ? Zoznamovať sa z francúzskymi chlapcami/dievčatami. ?. Zjavne Anna.

Kto je Anna a St. Clair ? 
Anna je dcéra rozvedených rodičov. Otec je bohatý spisovateľ, ktorý ju pre jej vlastné dobro posiela cez polku planéty. Pre Annu nie je ťažké si nájsť hneď priateľov. Partička deciek ju príme medzi seba. A v tej partičke je chalan . Je pekný a charizmatický. Nedá sa doňho nezamilovať. Tak aký je potom problém? Étienne St. Clair má dievča, Ellie. Takáááá škoda !

Anna sa prediera životom v Paríži a zisťuje , že to nemusí byť ako vystrihnuté z hororu.  Priatelia, kino(pretože Anna miluje filmy) a St. Clair to všetko zľahčujú. A aj keď doma , v Atlante, to už nie je také ružové ako bolo pred odchodom.   Keď sa, vaša najlepšia priateľka , potenciálna láska, brat  úplné zmenili. A to nie, v dobrom.

Kniha sa ľahko číta a strhne vás do Anninho života. Všetky chvíle a pocity budete prežívať spolu. Kniha sa oplatí. Teda ak vám nevadí čítať po česky. No ak vás kniha naozaj zaujala nebude jazyk žiadna prekážka . Chvíľkami som mala pocit že kniha  sa číta sama. Ďalšími chvíľkami sa mi lepili oči k sebe takže som musela zvádzať ťažký boj s tým aby som knihu odložila .  Nakoniec sa to podarilo, ale hneď ako som otvorila oči už som čítala (A verte, že mojej mame sa nepáčilo, že nechcem vyliezť z postele.  


To je toho čo ? Stephanie Perkins má viacero kníh. Aké ďalšie sú podobné tejto ?
A knihu, ktorá zatiaľ ešte nevyšla a jej názov je
Takže ešte raz . Knihu odporúčam ! Nebudete to ľutovať ! –Mara


(zdroj: CooBoo, Goodreads a verný spoločník Google :D )

4 komentáre

  1. Skvělá recenze. Já četla Annu už v originále, a přes počáteční rozporuplné pocity, které jsem cítila asi tak tři kapitoly :D, mě naprosto nadchla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Annu som čítala v angličtine a je úžasná!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A ja som chvíťu chcela knihu čítať v originále, ale potom som zistila, že CooBoo ju vydá tak som si počkala a inak Dík :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi dobrá kniha, Ettiene je jeden z mojich obľúbených knižných hrdinov.

    Pozývam ťa na môj novovytvorený blog : http://nana-books.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť