Trailer Monday in Friday .


No keďže som závislá na sérií Lux ( A to vám môže Lela a hlavne Lila potvrdiť, že skoro vždy o tej knihe kecám.) Je tu Ďalší trailer. Ja som ho sľubovala už ani neviem kedy, ale je pravda, že keď som čítala o tom ako budú trailery odvysielané mála som zlepené oči a ledva som si vedela spomenúť ako s volám. Takže teraz vám môžem predstaviť Trailer na knihu Onyx, ktorá v USA vide už 14augusta ! ( Ak by ste mi chceli knihu kúpiť nemala by som problém  :D Ale nie.  ) Anotácia bola preložená na blogu elisaworld.blog.cz . Alebo na blogu  Our little library ( Mne sa dnes už fakt nič nechce :D )

To ako som posadnutá si môžete všimnúť ľahko. Knihu som ospevovala v recenzií. Dokonca som urobila rozhovor  so spisovateľkou a viac krát som knihy ospevovala.- Mara 

Oficiálna Anotácia :

Byť spojená s Daemonom Blackom je na hovno...
Vďaka jeho mimozemskému čaru je Daemon odhodlaný dokázať, že to, čo ku mne cíti, je viac, než len výsledok nášho bizarného spojenia. Takže som mu odprisahala, aj keď je v týchto dňoch viac rozpálený ako chladný. Ale máme väčšie problémy.

Do mesta prichádza niečo horšie ako Arum...

Ministerstvo Obrany je tu. Ak vôbec zistia, čoho je Daemon schopný a že sme spojení, som nadobro stratená. Tak je tu on. A je tu v škole nový chalan, ktorý má nejaké vlastné tajomstvo. On vie, čo sa mi stalo a môže pomôcť, ale tak musím klamať Daemonovi a držať sa od neho ďalej. Ako by to bolo možné. Proti všetkému zdravému rozumu, som do Daemona zamilovaná. Veľmi.

Ale potom sa všetko zmení....

Videla som niekoho, kto by nemal byť nažive. A musím to povedať Daemonovi, aj keď viem, že nikdy neprestane hľadať, kým nedostane pravdu. Čo sa stalo s jeho bratom? Kto ho zradil? A čo od nich chce Ministerstvo Obrany - odo mňa?

Konečne Trailer :






Žiadne komentáre