Mesačná chvástačka- Máj


Je tu nový mesiac  s ním tu je aj mesačná chvástačka. Inak chcem zagratulovať deťom k dnešnému MDD. Ako hovorí náš učiteľ:,, Kým máte rodičov stále ste deťmi.“ Takže nejdem to tu rozprplávať tak sa ide na vec.






Temné vízie  J.L.Smith- chytilo ma to, ale teraz mám na zozname aj iné knihy ktoré si chcem kúpiť. Takže pokračovanie si musí počkať.
Záhrobie Alexandra Adornetto- Nemôžem  povedať aké mám pocity z knihy lebo som iba na strane 125 , ale hneď ako dočítam, sa vás o tom pokúsim informovať J.
Lauren Kate- Fallen in love- Dobréé nie je to májová kniha , lebo som si ju kúpila dneska. ( veď mám sviatok tak si zaslúžim nie ? ) Hneď som sa pochválila aj učiteľke angličtiny , a ta mi povedala , že je dobré ,že čítam po anglicky. A potom mi ešte udelil dovolenie na čítanie môj blbý spolužiak.
A ešte som zbudla na knihu Nikto nie je bez viny od Kiersten White 

A keďže ja sa rada chvastám ...A ma to spoločné niečo aj z blogom(bude sa mi lepšie pracovať). Tento  mesiac som si zadovážila...Nový notebook ! Nie sú to moje fotky , ale takto vypadá. – Mara :-)


Žiadne komentáre