Knižné nebo už nie je batoľa! Má 3 roky!

Moji drahí, milovaní!
Určite ste si všimli, že sme boli znova neaktívne...čo našťastie nie je naša vina, ale vina techniky. Keďže už je všetko v pohode, môžeme zasa v pohode blogovať a prečo nezačať niečím, čo vás
poteší?
Pôvodne mala začať už pred dvoma týždňami, ale nie je dôležite kedy, ale či vôbec bude! A ona bude. Narodeninová súťaž!
Knižné nebo bude mať už tri roky (bobátko moje!) a my to vždy oslavujeme súťažou.
Minulý rok ste mali tri možnosti ako sa zapojiť do súťaže, tento rok budú len dve možnosti.

   1.  Zapojiť sa pomocou dotazníka
              2.  Fotiť, fotiť, fotiť!

Prvá vám je zrejme úplne jasná. Pomocou  Rafflecoptera budete zbierať vstupy. To je ľahké však?
Druhá súťaž sa mi páči o niečo viac, pretože zas budete môcť  ukázať vašu  kreatívnu stránku. Spomínate, ako som vám hovorila, že si máte nachystať fotoaparáty? Tak to stále platí! Je mi jedno akú fotku urobíte..len aby na nej bola kniha/knihy. Odfoťte sa s vašou poličkou (napríklad ja milujem robenie Shelfie!) s obľúbenou knihou, alebo ich nejako naaranžujte a odfoťte ich iba samotne, postavte z vašich kníh hrad, urobte z nich kruh a sadnite si doňho! Naozaj jedno ako, len aby tam boli knihy. Buďte kreatívny!  Ak chcete, pre mňa za mňa, pošlite aj 4 fotky! Hlavne sa zapojte! Fotky nám pošlite na mail knižného neba : knizne.nebo@gmail.com
Taktiež počas normálneho roka nemáme takú veľkú možnosť dostať spätnú väzbu. Ak sa nenáhlite prosím vyplňte TENTO dotazník. A nebojte, sú  zaň aj vstupy do súťaže.

Súťaž trvá od dnes: 1.11. 2014 do 20. 11. 2014 . Na poslanie fotografií  máte 15 dní -zvyšných 5 budú vaše fotky zavesené  na našej FB stránke, kde budete zbierať like. Oprava: fotky môžete posielať do nedele 16.11! A môžete ich poslať aj na FB stranku blogu! :D
Víťazi budú celkovo 4. Dvaja v dotazníku a dvaja pri fotografiách, z ktorých jedného víťaza vyberieme my tri.
Samozrejme ja tu trepem a trepem, ale stále neviete o čo súťažíte! Súťažíte o tieto krásne knihy




Prvý víťaz z rafflecopteru, si bude môcť vybrať dve knihy.
Dve knihy zo zvyšných si bude môcť vybrať aj víťaz našej kreatívnej súťaže.
Zvyšný dvaja si vyberú po jednej knihe.

Áno, súťaž je otvorená aj pre Česko,  aj pre Slovensko.
Ak máte pod trinásť radšej sa opýtajte doma rodičov. (ale aj tak sa neopýtate. Ja viem...ja to poznám :D)
Za stratenie kníh po odoslaní neručím.
Víťaz má na odpoveď  48 hodín. Ak neodpovie, automaticky sa losuje iný výherca.

Prajeme veľa šťastia a tešíme sa na vaše fotky a odpovede! 

a Rafflecopter giveaway

1 komentár

  1. Pěkná soutěž, škoda, že nejsem z SK. Ale aspoň Vám jej nasdílím. .-)

    OdpovedaťOdstrániť