(Video) Add yours - Máj

ADD YOURS má na svedomí Judit  
Mara a Džumbo vás zdravia :D  (Aby ste si nemysleli ,že mi už načisto hrabe...tedáá mne hrabe aj bez toho, ale je u nás jarmok a ja mám namiesto krvi cukor a Džumbo je môj modrý balónik s opičkami- Takže preto moja dobrá nálada :D ) Ako ste si zrejme všimli, tak sa opäť zapájam do Add yours (Toto je asi rekord. Lebo viete ako mi idú takéto veci. Ešte nemám urobenú ani Marcovú chvástačku :D) A samozrejme vo forme videa. Ak sledujete našu FB stránku, tak viete, že som toto video točila na dvakrát :D Našťastie sa všetko podarilo a dočkali ste sa :D

Džumbo! :D


No skôr ako vám ho tu hodím chcela by som objasniť, prečo som v otázke: Hrdina, ktorý si môže dovoliť  nevyzerať perfektne- vybrala ženy a nie mužov.  Vybrať hrdinu, ktorý je  nedokonale dokonalý je jednoduché. Momentálne je v každej druhej knihe.  Preto som si povedala, že sú aj silné -poprípade vtipné hrdinky, ktoré sú síce nedokonalé ale v mojich očiach sú pravý opak a ja ich mám za to veľmi rada :D




Hádam sa zabavíte (mne to príde nehorázne trápne, ale vám sa to páči takže asi tak :D ) a tu už je video : 

Mara a Džumbo sa lúčia :D 

4 komentáre

  1. Bola si dobrá :D roztomilo zábavná :D ja som sa nemohla prestat smiat (prepac) :D
    kto by si pozrel video? clovek ktoreho to zaujalo alebo clovek ktoremu sa nechce ucit (u mna oba dva) este som necitala tvoje rezencie kedze som len nan narazila a mala cas prestudovat ale podla mna si sa dobre vykecala :D
    ale pacili sa mi tvoje odpovede aj ked som citala asi len polovicu knih :) budem si musiet pustit este predchadzajuce videa :) ale len tak dalej ide ti to :)
    p.s. ty si zatopena a odrezana od sveta? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Miška, ďakujem :D
      Je dobre že sa na tom niekto smial, pretože ja mám pocit, akoby to bolo totálne anti-vtipné a ľudia na to hladia zo slovami WTF :D Takže som rada že si zasmiala a páčilo sa ti :D Si si istá ? :D Pozerať ich potom iba na vlastné riziko :D A tak našťastie nie som ani zatopená a odrezaná od sveta, ale u nás na Kysuciach ma to tu môže zatopiť aj za slnečného dňa :D

      Odstrániť