Meme: I can be anyone (3)


                                              
                                           

                                            Meme od E_V_E a Astesie 
Ako zrejme viete, dnes je štvrtok a vo štvrtok je čas na meme I can be anyone. Sama neverím, že sa mi podarilo to stihnúť na čas (lebo priznajme si, ja a meme si na seba nejako nevieme nájsť čas :D) Niektorý z vás už túto štvrtkovú rubriku poznáte, tí čo nie je to o tomto :

O čo vlastne ide? Toto štvrtkové meme je z dielne E_V_E a Astesie  a o čom ide ? No, Každý štvrtok si vyberiem  z nejakéj knihy nejakého hrdinu

,,Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe. Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral. Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu. Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!“


A koho som si pre dnešok vybrala ja ?
Gwendolyn Shepherdová zo série Drahokamy.

Prečo: Neviem :D Dostala som chuť si ju znova prečítať  (Ako keby som nemala kopu neprečítaných kníh ....) a tak ma napadlo že si volím ju. A možno je to tým cestovaním v čase a Gideonom.... No Gideonom určite :D
Situácia či etapa: Začiatok tretej knihy :D

Čo by som urobila inak ?:
Vždy som mala Gwen za silnú hrdinku, ale keď sa z nej stala citová troska, ktorá zároveň miluje aj nenávidí Gideona, mala som chuť ju uškrtiť rovnako ako Steelovej Vnútornú bohyňu. Našťastie sa rýchlo spamätala. Gideon by si odo mňa vyslúžil facku a potom by som sa k nemu chovala ako prekliata ľadová kráľovná ! (Aj keď neviem či by som sa neroztavila len pri letmom pohľade naňho. :D) No určite by som mu dala príručku ! Toto sa dievčatám nerobí ! -Mara

4 komentáre

  1. Akurát sa chystám čítať 2. diel, už sa moc teším, je to skvelý námet 8) a Gideon samozrejme... 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A máš pri sebe aj 3-diel ? Lebo ak nie.... Juj to bude hrozne keď to dočítaš :D

      Odstrániť
  2. Fííha, toto si budem musieť prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť