On my Wishlist (3)


                                                toto meme je z dielne Bool Chick City
No keďže tu máme sobotu je čas na mene .  V krátkosti si zopakujeme , o čo sa jedná. Každú sobotu uverejníš ,knihu čo by si si chcel/a zadovážiť.

 Takže, pre dnešok tu mám ešte On my wishlist. Pre tento krát som sa rozhodla, že vám tu hodím rovno 4 knihy čo chcem. Začneme dvoma kráskami z vydveteľstva Slovart
Ich novinka Mechanický anjel :D Knihu som čítala možno pred rokom a pol ale kto by odolal nie ? (Will <3)
 Anotácia: Šestnásťročná Tessa Grayová sa vydáva na dlhú zaoceánsku plavbu, aby vo viktoriánskom Anglicku našla brata. V Londýne plnom upírov, bosorákov a iných nadprirodzených bytostí, ju čaká doslova hrôza. Útočisko nájde u Tieňolovcov, ktorí jej prisľúbia pomoc, ak im na oplátku poskytne svoje tajomné schopnosti. Tessu očaria najmä dvaja najlepší priatelia: Jem, za ktorého peknou tvárou sa skrýva temné tajomstvo, a modrooký Will, ktorý od seba všetkých odháňa štipľavými komentármi a nevyspytateľnými náladami. Tessa pochopí, že si bude musieť vybrať, či zachráni brata, alebo pomôže novým priateľom zachrániť svet a že láska je to najnebezpečnejšie kúzlo zo všetkých.

Potom tu máme knihu Krásni . Pokračovanie knihy škaredí, ktorých mám momentálne rozčítaných. Kniha sa mi zatiaľ veľmi páči, takže pokračovanie je potrebné !
Anotácia:Tally je konečne krásna. Jej výzor je dokonalý, jej oblečenie je úžasné, jej frajer je totálne sexi a ona je najpopulárnejšia nová krásna. Má všetko po čom túžila. Ale za všetkou zábavou – nekončiacimi večierkami, high-tech luxusom a úplnou slobodou – je ťaživý pocit, že niečo nie je v poriadku. Niečo dôležité. A potom dostane Tally správu zo svojej škaredej minulosti. Musí sa rozhodnúť či chce zabudnúť, alebo bude bojovať za svoj život – pretože autority nemajú v úmysle nechať na žive nikoho, kto vie o Dyme a starých škaredých.

Kráska ktorú som tu už niekoľko krát spomínala: Zelená jako smaragt ! Jedno slovo: Gideon !
Anotácia:Gwendolyn má zlomené srdce. Zdá se, že Gideonovo vyznání lásky bylo pouhou fraškou, aby šel na ruku jejich úhlavnímu nepříteli, hrozivému hraběti Saint Germainovi. Ale pak se stane něco naprosto nepochopitelného a Gwennin svět je vzhůru nohama. Ji i Gideona čeká dech beroucí úprk do minulosti, a taky menuety, paruky, kordy a divoké pronásledování a nad tím vším se vznáší otázka, zda se dá stav pokojové fontány vůbec léčit… (pozn. Xemerius se velmi obává, že nikoliv.)





A nakoniec, úplná čerešnička na torte ! Na ktorú veľa ľudí čaká! A už o 10 dni oficiálne uzrie svetlo sveta ! Áno, hovorím o The Indigo Spell ! Moja životná láska, lebo viem, že tam bude veľa Adriana, veľa Adriana a Sydney a veľa scén pri ktorých....budem ako na horskej dráhe ! 


Anotácia (AJ):In the aftermath of a forbidden moment that rocked Sydney to her core, she finds herself struggling to draw the line between her Alchemist teachings and what her heart is urging her to do. Then she meets alluring, rebellious Marcus Finch--a former Alchemist who escaped against all odds, and is now on the run. Marcus wants to teach Sydney the secrets he claims the Alchemists are hiding from her. But as he pushes her to rebel against the people who raised her, Sydney finds that breaking free is harder than she thought. There is an old and mysterious magic rooted deeply within her. And as she searches for an evil magic user targeting powerful young witches, she realizes that her only hope is to embrace her magical blood--or else she might be next.
A čo vy ? Dobrú noc! :-) 

3 komentáre

  1. Ty ma chceš zabiť! :D Tuším si moja spriaznená duša alebo čo :D Dobre... tých Škaredých by som tam nedala, ale to ostatné rozhodne áno! :D
    Už sa tááák teším :D nech to už vyjde a ja môžem pekne čítať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ale kniha škaredí je dobrá :D Už si ju čítala ? Ja odpočítavam dni :D Ale potom to bude mučenie ! :D

      Odstrániť