Mesačná chvastačka-Prázdniny

                                Meme organizuje: Judit
Ahoj! Takže september je plnom prúde a ja až teraz uverejňujem Mesačnú chvastačku ( to mi teda trvalo čo?)  Pôvodný článok som mala uložený už začiatkom týždňa, no potom som to chcela prerobiť. Video je natočené a ja som kecala celých 24 minút ( ak vyvaľujete oči , tak nie ste jediný! A ja som pozerala na YouTube keď sa mi tam ukázala dĺžka videa.).No videu tu nakoniec nie je. No ak si ma chcete vypočuť ( a je to fakt zaujímavé. šušlem ako o život /a za to môžu tie drôty čo mám v ústach/:D). video sa nachádza TU .Cez prázdniny som v kúpe kníh neváhala. A kto by nie ? Veď všade sami výpredaj. A občas to bolo zložitejšie o to, že moja peňaženka zívala prázdnotou. No ja osobne môžem ďakovať za rodinných príslušníkov, ktorý boli taký zlatý ,že tie knihy zacvakali. Takže prejdeme ku knihám :


Zakúpené knihy za dva prázdninové mesiace: 



Tu sú skôr knihy v CZ jazyku. Poznáte ? Nepoznáte? menšie zhrnutie:
Becca Fitzpatrick-Crescendo: Recenzia
Stephanie Perkins-Polibek pro Annu: Recenzia
Richelle Mead-Pokrevní pouta- Anotácia
Alexandra Harvey-Krevní msta: Anotácia


                                               Sophie Jordan- Draki: Anotácia
                    Jennifer E. Smith  -štatistická pravdepodobnosť 
                                 lásky na prvý pohľad- Anotácia
                                     Darynda Jones- Prvý hrob napravo : Anotácia
                                      Erin Morgenstern-Nočný cirkus: Anotácia


            Jane AustenováSeth Grahame-Smith - Pýcha a predsudok a                                                  zombiovia-Anotácia
                                 Young Kim, Stephanie Meyer-Súmrak: Anotácia
A POZOR!
Knihy ktoré som vyhrala !

Naposledy som vyhrala keď som mala cca 4roky a z starším rodinným 
priateľom,sme poslali prihlášku z časopisu Macko Pu. A mala som to šťastie. 
Inak som to šťastie na knižnú výhru nemala. A ,že sa mi posledné prázdninové 
dni darilo ešte len uvidíte na další mesiac !
Patrick Rothfuss-Meno vetra : Anotácia

Takže to je pre prázdninovú chvastačku všetko. Aké knihy ste si kúpili vy ?-Mara 

6 komentárov

  1. Polibek pro Annu a Štatistickú pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad som si kúpila cez prázdniny aj ja. Obidve sa mi veľmi páčili, ale napr. ku Crescendu a Prvému hrobu napravo mám určité výhrady. A Pokrevní pouta si rozhodne zadovážim ešte :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Závidím ti Jméno Větru :) tuhle knížku si moc chci přečíst, ale nějak ji nemohu v kamenném obchodě sehnat a na shánění přes internet jsem nějak líná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala problem z naškrabanim peňazi. Vždy som ich minula na inú knihu :D A odrazu... :D Ale ja som sa ešte k čítaniu nedostala. :D

      Odstrániť
  3. Dobrý deň, som strašný maniak na knihy asi ako všetci tu a strašne dlho sa zháňam po mene vetra. Ak by ste ju chceli predať bola by som veľmi vďačná :D

    OdpovedaťOdstrániť