Januárový Raz sem Raz tam

 
Takže prešiel mesiac máme nový rok a starý je za nami . Tento rok bol veľmi dobrý ohľadné kníh. Dúfam že takí bude aj tento. Tak som sa rozhodla že vám ukážem môj rebríček top 10 . Desať kníh ktoré ma tento rok svojim príbehom fascinovali . Niektoré vyšli už dávnejšie no do rúk sa mi dostali  v roku 2011 tak tu je:  



10.  Posledná kniha série Mediator od 
spisovateľky Mec Cabot. Pekná kniha,
 ale zaslúži si posledné miesto .
   9. Táto kniha má grády                                Je naozaj ale naozaj úžasná.
No popravde táto kniha by sa                                    mi nemala páčiť .No odolať jej nemôžem . 9 miesto 





8. Krása . Boj o lásku a aj prežitie.
 No ako hovorím. Naozaj pekná kniha 
ale sú aj lepšie 




7. Tretia časť série Nástroje smrti. 
Nechýba tam romantiky ani dobrodružstvo.    Všetko je užasne vyvážene . U-la-la 




6. Prvá Fantasy séria from Slovakia ! 
Jedná sa o treti diel série Mariotovi dediči. 
Milujem sériu týchto kníh ! Keď Lila rozmrzne tak vám niečo o tejto sérii napíše . 



5.
Triaška ! Sam a Grace . Mystika nechýba a                           romantiky   je tam v podstate stále! Je to úžasná kniha no nie je ani moja   najobľúbenejšia takže tak .                                       



4.Už pomaly končím a ako by tu mohla chýbať kniha Pád ? 
Ak niektorý neviete o čom je recenziu nájdete v označeniach. 
podľa môjho názoru si zaslúži štvrte miesto .




3. Takže sa blížime ku koncu takže... Všetci zadržte dych a buďte ticho . Ticho   je tretia časť série Hush Hush . Naozaj ma prekvapuje v akej krátkej dobe po jej vydaní ju naši česky susedia preložili.

2. Vášeň . Tak sa volá tretia kniha série Padlí anjeli. 
už v recenzií som ho ospevovala. takže iba to zopakujem. 
Je užastnáááááááá !



Môj vítaz je ...

Mesto z kosti ! Milujem ju a je úžasná !
A Jace je tiež úžasný mimochodom. Moje prvé myšlienky keď som si o nej čítala ?  To  bude rozprávka pre deti a teraz si ju čítam každý deň 


Žiadne komentáre