Stará láska, pomsta a jedlo. Aka: Jennifer Probstová je The best!


Doobre, tak toto som nejakú dobu nerobila...som zvedavá, čo zo seba dostanem. Anyway ! určite ste zvedaví aj vy, tak vám idem teda porozprávať o mojich dobrých chvíľach s tetou Probstovou. Ktoré boli ako iná, úžasne...romantické a veľmi uspokojivé. Ale tak či onak, nech sa páči, tu je moja recenzia na ďalšiu vydarenú knihu!




Názov: Až do konca
Autor: Jennifer Probst
Originálny názov: All the Way
Séria: nepatrí do série
Diel: 1
Počet strán: 272
Anotácia:  Miranda Stormová neverila, že Gavina Luciana ešte niekedy stretne. Pred tromi rokmi prežili krátky vášnivý románik – a potom z jej života náhle zmizol. No teraz je späť a Miranda neodolá pokušeniu na malú odplatu. Ako známa kulinárska kritička neváha a napíše zdrvujúcu kritiku Gavinovho rodinného podniku. Pomstu predsa treba kuť zahorúca!
Pre majiteľa tradičnej talianskej reštaurácie, ktorý má k dispozícii necelé tri mesiace, aby znovu postavil na nohy krachujúci podnik, je negatívna kritika v prestížnom časopise hotová pohroma. Tentoraz však zďaleka nejde iba o jedlo. Konečne si uvedomil, čoho sa vzdal, a je rozhodnutý využiť čas na to, aby dávnej láske dokázal svoje kvality v kuchyni… aj v spálni! Má v úmysle naservírovať jej čosi, čomu jednoducho neodolá.

Dobre takže začnime takto- vzťahy.  Divná, často až príliš komplikovaná súčasť nášho života. Hlavná hrdinka Miranda zažila niekoľko rokov dozadu vzťah, ktorý bol vášnivý a úžasný a on potom jednoducho zmizol a po ich vzťahu nebolo ani chýru a ani slychu. Gavin je workoholik. Má rad prácu a ešte viac to, že sa neustále posúva vyššie. Avšak keď ho jeho otec poprosí, aby postavil rodinnú reštauráciu na nohy, prikývne. Berie to ako jednoduchú, chvíľkovú záležitosť. To však nevedel, že je na tom reštaurácia horšie ako si myslel a posledný klinec do rakvy príde vo forme jeho bývalky Mirandy, ktorá je slávna kulinárska  kritička. Po jednej zničujúcej kritike a niekoľkých stretnutiach neskôr , sa staré  pocity dostavajú na povrch, nové tiež.  Až do konca je typický príbeh Jennifer Probst O DVOCH Ľuďoch, ktorý hľadajú lásku a obaja musia podstúpiť hromadu skúšok a prekonať samích seba.

Skôr ako začnem o postavách- Dual pov, dual pov! Čiže príbeh je porozprávaný z dvoch pohľadov, sa naskytol aj v tejto knihe a ja som nemohla byť šťastnejšia. Miranda je ten typ hlavnej hrdinky, ktorá sa v priebehu rokov zmenila z naivného dievčaťa na až moc tvrdú a neoblomnú ženu aj  v dôsledku pokazeného vzťahu. Svoju snahu sústredila na prácu, ktorú miluje a je v nej dobrá.  Zlom prichádza zarovno s Gavilom. Porušuje svoje osobné pravidla a ako príbeh ide, všímate si ako sa jej staré ja chce dostať na povrch a ona s tým bojuje. Opačná strana rovnakej mince je Gavil. Na rozdiel od Mirandy, on tvrdo pracoval vždy a neodradilo ho ani obetovať tomu vzťah.  Či už ho jeho práca naozaj baví, je otázne , no chce pokračovať v tom kde je a rodinný podnik mu nepríde ako niečo, čo by ho mohlo dostatočne uspokojiť.  Páčilo sa mi, ako sa celý čas jemne doberali. Ich vzťah mal celý čas príjemnu iskru  a to sa mi na knihách od Jennifer vždy páčilo. Postavy majú tu potrebnú chémiu.

Som veľmi rada, že ani táto kniha nemala až príliš mnoho vedľajších postáv, ktoré by  zbytočné iba prekážali. Probstová si pripravila nové postavy, ktorých príbehy sa dúfam,  bude ďalej rozoberať, Postavy na čitateľa vplývajú dobrou energiou a sú podľa mňa dobre vykreslené. Ak nepotrebujete vedieť viac, tak viac nedostanete.  namiesto toho, aby boli vedľajšie postavy rušivým prvkom, ženú vás v čítaní vpred 

Už som spomínala, že Jennifer Probst je moja bohyňa a jej knihy sú môj svätostánok? No, ak áno, tak som rada, že som to zopakovala. Jej knihy sa čítajú tak neuveriteľne dobre a rýchlo. Je jedno, že jej kniha má aj štyristo strán. Vždy ju prečítam za pár hodín a rada sa k nej vrátim . Neviem, čím to tak je, ale Jennifer má takýto efekt na každého,  koho poznám. Jej knihy sú niečo,  po čom siahnete, keď si chcete oddýchnuť a vypnúť pri dobrej romantike. Jej postavy sú zaujímavé a nechýba ani štipka reálnosti. A ak milujete duálny pohľad tak ako ja a aj tento žáner, ale Probstovú ste ešte nevyskúšali,  tak vám ju vrelo odporúčam!


Pokiaľ tento žáner máte radi. Jennifer vám podsunie príjemné postavy, ale aj zápletku. Všetko sprevádzane ľahkým štýlom jej písania. Takže, ak hľadáte niečo do týchto upršaných dní, alebo si budete chcieť oddýchnuť od pečenia koláčov na sviatky- tak po tejto knihe siahnite. A ak ste fanúšikom Jennifer Probstovej, ani netreba hovoriť, že tú knihu musíte mať. 


Za poskytnutie RC ďakujem vydavateľstvu Ikar. Knihu si môžete kúpiť TU

Žiadne komentáre