Goodreads TAG



A sme tu znova a tento krát sme tu pri videu do Goodreads TAGU, do ktorého nás nominoval Peťo z blogu V krajine kníh . Pred tým ako tu dám video tak asi nominujem tri blogy. Popravde o tomto Tagu som počula úplne prvý krát a keďže som v poslednej dobe nestíhala sledovať ani iné blogy , tak neviem či už v nich boli nominovaný zapojený alebo nie.
Takže:

A otázky ponechám rovnaké ako nám dal Peťo. Takže ak sa vám nechce preklikovať :

1. Akú knihu si naposledy prečítala?

2. Čo práve čítaš?
3. Akú knihu si naposledy zaradila do to-read poličky?
4. Ktorú knihu si plánujete prečítať, keď dočítate tú aktuálnu?
5. Používaš hviezdičkové hodnotenie?
6.Zúčastňuješ sa 2014 reading challenge?
7. Máš wishlist?
8. Akú knihu si plánuješ kúpiť najbližšie?
9. Aké su vaše obľúbené citáty ?
10. Si v nejakej skupine ?
11. Koľko času tráviš na Goodreads ?
12. Vymysli nejakú otázku (len ak chceš)
13. Nominuj troch ľudí 


A dopredu sa ospravedlňujem že ma tam takmer nie je vidieť (ale to je celkom dobre :D ) Aj keď to bolo testovanie našej novej kamery nie je to zrejme moc vidieť :D Hádam ten rozdiel uvidíte aj vy pri ďalšom videu ktoré , a to sľubujem, budeme točiť už cez deň :D Dúfam že sa na mojom popletenom jazyku aspoň troch zasmejete :D -Mara



3 komentáre

  1. Mara , na tvojom mieste by som si predobjenal Tieňom pobozkaná na KnihySova , pretože teraz tam stojí 8,72 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za tagovanie 8)

    http://readandwatchlikeme.blogspot.sk/2014/02/tag-goodreads.html

    OdpovedaťOdstrániť