Lauren Kate-Vášeň

Autor: Lauren Kate
Originálny názov: Passion
Jazyk: SJ/ČJ

Diel: Tretí
Anotácia: Čo ak nájdete spriaznenú dušu... v nesprávnom čase? Luce by pre Daniela aj zomrela. A presne to sa deje! Znova a znova. Odnepamäti sa Luce s Danielom stretávajú, no čoskoro ich bolestne rozdelí dávna kliatba. Luce zomiera a zničený Daniel ostáva sám. No možno to tak viac nemusí byť... Luce je presvedčená, že niečo – alebo niekto – z minulosti jej môže pomôcť. A tak sa vydáva na najdôležitejšiu cestu svojho terajšieho života... Opäť sa vracia do nekonečne vzdialenej minulosti, aby na vlastné oči uzrela svoje ľúbostné vzťahy s Danielom a konečne našla kľúč k tomu, čo musí urobiť, aby ich láska prežila. Cam, padlí anjeli aj Vyhnanci chcú Luce chytiť, ale najväčšie zúfalstvo prežíva Daniel. Prenasleduje Luce v ich spoločnej minulosti, lebo sa desí myšlienky, čo by sa mohlo stať, keby prepísala históriu. Hrozí nebezpečenstvo, že ich odveký príbeh lásky by mohli navždy pohltiť plamene... Tretia časť nezabudnuteľnej série PADLÍ ANJELI vás vezme na dramatickú cestu naprieč stáročiami.

Po bitke ktorá sa odohrala na dvore jej rodičov, sa Luce vrhá do tieňa aby preskúmala svoju minulosť na vlastnú pásť ale to Daniel nechce dovoliť a vrhá sa za ňou. Obaja putujú ich spoločnými životmi a obaja sa z nich učia. Luce zisťuje, že ju naozaj miluje ale ak odhalí jednu pravdu príde niečo ,čo musí odhaliť a je to tento krát väčší problém ako bol ten predošlí.  Daniel sa zasa učí, že musí aj riskovať inak ubližuje sebe aj Luce. No teraz prichádza niečo oveľa väčšie ako preklatý osud dvoch zaľúbencov. Niečo, čo môže zničiť svet alebo ho aspoň úplne zmeniť.

V tejto knihe sa dostáva k slovu aj Daniel, keďže sa ich pohľady striedajú. Bolo naozaj fajn nakuknúť mu do hlavy aj na viac ako len na pár strán. Myslím, že práve v tejto knihe sa obaja najviac zmenili. Bola jasné že im minulosť pomôže lepšie pochopiť ich prítomnosť. Ale ako som naznačila prichádza niečo väčšie ako len ich kliatba. A aj keď tá je dôležitá, je nutné pomôcť ľudom, ktorý o ich svete nič nevedia.

Povedala som, že v tejto knihe sme spoznali najmenej postáva ako za dve predošlé. Tú akurát spoznávame minulé verzie hlavných hrdinov, poprípade pár ľudí, ktorý sa v ich životoch mihli. Najdôležitejšou novou postavou je chrlič  Bill. Možno vaše obočie vybehlo hore ale je to tak. Kamenná socha narobí ešte veľa problémov a ja sama som bola na konci prekvapená z odhalení ktoré prišli.

Táto kniha bola oproti Súženiu naozaj dobrá ,ale nemôžem povedať že by bola lepšia ako Pád. Páčilo sa mi že sme mohli nazrieť do minulosti spolu s nimi a znova objavovať ich lásku. Dokonca sa na chvíľu presunieme do neba a to práve v najdôležitejšej chvíli pre obe strany a samotný vzťah Luce a Daniela. Skvelý štýl akým Lauren píše dopomáha k
 čítaniu ako po masle takže som to dala za noc :D


Ako to skonči ? Prežije to Luce ? Prepíšu históriu ? Ľúbi Daniel Luce ako hovori ?To sa dozviete až po prečítaní . Odporúčam !


Trailer:


3 komentáre

  1. u mňa je to rovnako - prvý diel sa mi páčil, druhý ma nudil, a tak som myslela, že tretiemu už nedám šancu.... ale ako tak čítam, tak asi to predsa len skúsim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús, už len kôli tomu, že v trojke sa niektoré veci viac vyjasnia :-) Ako nie je to lepšie ako Pád, ale myslím, že Vášeň je oveľa viac lepšia ako Súženie.

      Odstrániť
  2. máš pravdu aj mna odradila dvojka od čítania trojky, no ked som ju prečítala....trojka je fakt úžasná a teraz som sa pustila do štyrky, už sa neviem dočkat ako to skončí :)

    OdpovedaťOdstrániť