Mix noviniek aj nenoviniek :-)

14. 9. 2012


Možno ste veci uverejnené v tomto článku videli. Možno na našej FB stránke, alebo na iných. O čom je tento článok ? Z každého rožka troška. Ako je to z filmami ? A nejaké nove knihy ? No a tak ďalej .
Na začiatok zájdeme k filmom. A začneme.....(dramatická pauza....) Skúška ohňom ! Ako už niektorý z vás už vedia , tak sa druhý diel série Hry o život natáča. Oboznámila som vás z castom ? Asi nie. Čo je škoda, ale ja to teraz napravím. Okrem hercov ktorý stvárnili postavy: Kattnis, Gale, Peeta, Haymitch, Effie, a tak ďalej sú nám už hádam známi. No teraz prejdeme k tým novým..... (a teraz to našťastie nebudem musieť vypisovať. Oficiálna stránka HG to urobila za mňa :D) 

A dnes som si konečne všimla, aj fotky ktoré vznikli asi medzi pauzami. Takže sem s nimi:




 No neviem. Podľa mňa ma Josh- Peeta až moc blond vlasy, Sam- Finnick málo svalov  . Ak si pozorne všimnete, tak SKORO všetci majú na sebe to isté. A mne to pripadá ako neoprén . Viete kám tým smerujem ? Asi sa začína práve v aréne. Ďalej tu máme jednu súdnu budovu. Ktorý obvod ? To môžeme len hádať. Ja typujem jedenásty. :

Za spomenutie asi stojí aj lokácia natáčania. Natáča sa v Antlante. To by sme k HG mali všetko.
Keď sme pri tých filmoch: Postery k filmu Nádherné tvory. Fotky ste si už mohli všimnúť na FB. Ale ja vám sem hodím menšiu ukážku : 


Myslím, že filmy som ja už vyčerpala.  A na koniec City of Bones ! Ako už všetci dobre vieme , tak natáčanie už prebieha. Ja sa o to síce zaujímam, ale viac je na FB stránke blogu My Alternative World of Books alebo Tieňolovci :D Pár fotiek vám tu tiež hodím.



Keď už sme pri City of bones: Viete aká kniha vyšla u nás 12 septembra ?Jasne že viete (dúfam!)! Mesto kostí už pomaličky môžeme zahliadnuť v kníhkupectvách.  A naša obálka a aj kniha bez prebalu je skvelá! No pozrite sa !

 
A  nakoniec máme aj obálku k druhej sérií od Cassandry, ktorá vide na Slovensku pod názvom: Pekelné stroje -Mechanický anjel. A obálky vyzerá takto : 


Inak. Má už niekto z vás Mesto kosti ? Alebo čakáte kým vám príde (ako napríklad ja) ? či ešte len šetríte? No tak či onak, knihu by ste si mali prečítať ! A mne to pripomína, že prerobím, recenziu na prvú knihu ,hneď ako si prečítam našu slovenskú verziu.
Onedlho vide (možno už aj vyšla) kniha Nadpozemská na ktorú už je ne blogu recenzia, no ak by Lila chcela , môže urobiť ešte jednu , alebo tu moju prerobiť.

Asi približne  pred hodinou som sa dozvedela, že naši český priatelia máju to šťastie, že u nich bude preložená kniha Sweet Evil od Wendy Higgins. Takže sú ju musím zapísať do kníh ktoré chcem. ( A verte, že ten je dlhy.) Som zvedavá, či sa zanechá originálna obálka, alebo bude mať česká vlastný dizajn.
A čo ešte také ? Onedlho vide Rezistencia ! Tiež sa tešíte tak veľmi ako ja ? A najviac si už ani neviem spomenúť. A keď som sa už tak rozkecala..... Ako to ide v škole /práci? Akú knihu čítate ? Pochváľte sa :D A ako sa vám páči dizajn a la jeseň s knihami (ako som to nazvala ja :D) A ak máte tiež niečo ohľadom filmov kníh, a ja som to tu nespomenula, tak nižšie môžete pridať komentárMara

P.S- Obrázky nechceli moc spolupracovať takže je to také dlhé.

6 komentárov

  1. Mechanický anděl vypadá krásně - fakt vám zavidim ty obálky :) Jinak to, co udělali Peetovi s vlasama....to ani nebudu komentovat, ještě bych se rozčílila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám na oboje rovnaký nazor. Inak ked už sme pri Cassandre... máš podpis na cz petíci ? :-)

      Odstrániť
  2. Super článok 8D

    ach Finnick 8_) nemôžem sa ho dočkať!!! 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík aj ja som strašne zvedavá na celý film ,už aby bol :D :D

      Odstrániť
  3. HG som nevidela ani ma nelákajú.

    Som prekvapená, že sa ide sfilmovať trilógia Nádherné tvory - nezdala sa mi taká dobrá ako iné knihy, ktoré toľko šťastia nemali.

    Obálka, ktorú dostane prvý diel The Infernal Devices na Slovensku sa mi nepáči až tak ako originál, ale musím povedať, že je nápaditá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmmm. možno by si si HG mohla pozrieť. Myslím, že flm je fajn :-)
      Inak aj ja som bola prekvapená že to idu sfilmovaťť. Mohli si zobrať iné knihy na sfilmovanie, ale ked už je to natočené..... :D Naša obálka ID podľa mňa mohla dopadnuť oveľa horšie... Možno mohol Slovart ponechať originálnu obálku. (už len kôli tej poslednej obálke.) :-)

      Odstrániť

Latest Instagrams

© Knižné nebo. Design by Fearne.